جزیره مرجان پاتایا

به گزارش تور تایلند، جزیره مرجان پاتایا (Pattaya Coral Island)، یکی از جاذبه‌های طبیعی تور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و دیدنی است. سفری یک روزه به جزیره مرجان پاتایا یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، است.

جزیره مرجان پاتایا

سفری یک روزه به جزیره مرجان پاتایا یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا کمی فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید است و هر روز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. می توانید این مسیر را با لنج و با قایق موتوری طی کنید. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آبهای آن دارای مرجان های بی نظیری در تور پاتایا است.

برای رفتن به این جزیره، یکی از بهترین جاذبه های تور پاتایا، می توانید از لنج هایی استفاده کنید که هر روز صبح گردشگران را به جزیره برده و عصر هنگام باز می گردانند. اما اگر عجله دارید می توانید با قایق موتوری بروید زیرا نیم ساعت زودتر می رسید. پس از ورود به جزیره می توانید وسایل خود را در کمد بگذراید و یک تخت اجاره کنید تا پس از شنا روی آن آفتاب بگیرید.

این جزیره غیر مسکونی است و به جز ساحل بقیه قسمت های آن غیر قابل استفاده است. این جزیره سرسبز و زیبا دارای آلاچیق های بسیار زیبایی در ساحل است که می توانید روز خود را در آنجا بگذرانید.

جزیره مرجانی یکی از زیباترین جزایر تایلند می باشد. این جزیره مرجان در پاتایا جاذبه های بسیاری دارد که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود میکند.همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن این منطقه زیبا در تور پاتایا ثبت نام می کنند.

گردشگران تور تایلند در این جزیره می توانند باقایق های کف شیشه ای،به تماشای این مرجان ها بروند.در آنجا امکان شنا،غواصی،حمام آفتاب،ورزش های آبی مثل اسکی روی آب وموج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران تور پاتایا پذیرایی می کند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 320

به "جزیره مرجان پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره مرجان پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید