حوزه های گردشگری نهاوند تا عادی شدن شرایط بسته است

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در مناطق گردشگری ما آماده پذیرایی از مسافران را نداریم و تا زمانی که بیماری منحوس کرونا از بین نرود، حوزه های گردشگری نهاوند بسته است.

حوزه های گردشگری نهاوند تا عادی شدن شرایط بسته است

مراد ناصری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره ورود جهانگرد به شهرستان نهاوند در تعطیلات عیدفطر بیان نمود: حوزه های جهانگردی نهاوند و سراب های شهرستان تا زمانی که شرایط شیوع کروناویروس به حالت عادی برنگردد ورودی هایشان بسته است.

وی اذعان کرد: برای اینکه شرمسار مسافران نشویم و تا زمانی که شرایط شیوع کروناویروس عادی نگردد از پذیرش مسافر به شهرستان در مناطق جهانگردی معذوریم.

ناصری اضافه کرد: سراب های نهاوند و مناطق جهانگردی شهرستان آمادگی خدمات به جهانگردان را ندارد و تا شکست کرونا و از بین رفتن این ویروس از پذیرش مسافر در مناطق جهانگردی معذوریم، ان شاالله بعد از شکست ویروس و نابود شدن این بیماری ما با آغوش باز از جهانگردان استقبال می کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی شهرستان نهاوند نیز با بیان اینکه مراکز جهانگردی نهاوند بسته بوده و هیچ گونه خدماتی به مسافران نداشتیم، اظهار کرد: ستاد کرونا اصلاً به ما مصوبه نداده و تا اطلاع ثانوی مراکز جهانگردی نهاوند باز نیست و تنها موزه ها باز بودند که این مناطق بسیار کم مراجعه کننده دارد و در واقع می گردد گفت تقریباً تعطیل بوده است.

محسن جانجان بیان نمود: ستاد مقابله با کرونا هنوز تصمیم به بازگشایی مناطق جهانگردی نهاوند نداشته و به محض اعلام به وسیله این ستاد مناطق جهانگردی بازگشایی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1084

به "حوزه های گردشگری نهاوند تا عادی شدن شرایط بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه های گردشگری نهاوند تا عادی شدن شرایط بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید