موزه عبرت یادآور ازخودگذشتگی و دلاوری افرادی است که سختی های فراوانی را تحمل کردند

به گزارش تور تایلند، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از موزه عبرت، این موزه را یادآور کوشش ها، از خودگذشتگی ها و دلاوری های افرادی دانست که سختی های بسیاری را متحمل شدند.

موزه عبرت یادآور ازخودگذشتگی و دلاوری افرادی است که سختی های فراوانی را تحمل کردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دیروز شنبه 30 تیر 97 از موزه عبرت در تهران بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری در این بازدید با بیان اینکه موزه عبرت با دارا بودن ویژگی های خاص، بخشی از زمان حال کشور ما را نشان می دهد، اضافه نمود: این موزه یادآور کوشش، دلاوری و از خودگذشتگی افرادی است که روح بزرگی داشتند و به خداوند اتکا داشتند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توضیح داد: وجود این موزه برای یادآوری آنچه در دوره انقلاب گذشته، به ویژه برای جوانانی که آن دوره را درک نکرده اند، بسیار موثر است.

مونسان اضافه نمود: راه اندازی بخش اسناد، مکاتبات و بازپرسی هایی که در آن دوره صورت گرفته است نیز می تواند برای بسیاری از محققان و پژوهشگران مفید و موثر باشد.

موزه عبرت ایران در سال 1382 به دست رئیس جمهوری وقت افتتاح شده است، این موزه در ساختمانی در باغ ملی تهران است که در زمان رژیم پهلوی، زندان زنان و بعد زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری نام گرفت و توسط ساواک مورد استفاده بود. پس از انقلاب 1357 بازداشتگاه توحید نام گرفت و پایان به موزه تبدیل شده و موزه عبرت نامیده شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 673

به "موزه عبرت یادآور ازخودگذشتگی و دلاوری افرادی است که سختی های فراوانی را تحمل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه عبرت یادآور ازخودگذشتگی و دلاوری افرادی است که سختی های فراوانی را تحمل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید