خبر نو درباره یورگن لوکادیا و باشگاه پرسپولیس

به گزارش تور تایلند، یورگن لوکادیا مهاجم پرسپولیس بامداد امروز (دوشنبه) ایران را ترک کرد تا این تیم در آستانه دربی حساس مرکز با شوک بزرگی روبرو گردد. طبق اعلام باشگاه، لوکادیا به مدیران پرسپولیس گفته بود که به علت مسائل خانوادگی و بیماری همسرش باید ایران را ترک کند که در نهایت مقاومت و کوشش های مدیران پرسپولیس نتیجه نداد و این مهاجم ایران را ترک کرد.

خبر نو درباره یورگن لوکادیا و باشگاه پرسپولیس

لوکادیا در حالی تصمیم به ترک ایران گرفت که مدیران پرسپولیس معتقدند همسر این بازیکن بیمار نیست و احتمالاً دلایل دیگری وجود داشته که لوکادیا ایران را ترک نموده است، دلایلی که البته مدیران پرسپولیس از آن بی خبر هستند. برخلاف خبر هایی که دیروز منتشر شد، پاسپورت این بازیکن هم در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده است و لوکادیا بعد از ساعاتی حضور در فرودگاه امام (ره) در نهایت پیروز شد ایران را ترک کند.

طبق نامه ای که وکیل لوکادیا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است، این بازیکن از باشگاه درخواست 48 ساعت مرخصی اضطراری نموده و علی رغم اصرار مسئولان باشگاه برای ماندن در ایران، حاضر نشده است که تصمیم خود را تغییر دهد. پرسپولیسی ها از لوکادیا خواسته بودند که حداقل تا دربی صبر و سپس ایران را ترک کند، ولی این مهاجم در نهایت تصمیم به ترک ایران گرفت.

لوکادیا تا 48 ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد نمود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام نموده که حق و حقوق لوکادیا را هم پرداخت نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2210

به "خبر نو درباره یورگن لوکادیا و باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر نو درباره یورگن لوکادیا و باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید