دوره آموزشی داوطلبان احداث اقامتگاه های بومگردی در آذربایجان غربی برگزار گردید

به گزارش تور تایلند، سرپرست معاونت برنامه ریزی و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از برگزاری دوره آموزشی برای داوطلبان احداث اقامتگاه های بوگردی در دو روستای جنوب استان اطلاع داد.

دوره آموزشی داوطلبان احداث اقامتگاه های بومگردی در آذربایجان غربی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، محمد عبدلی سرپرست معاونت برنامه ریزی و گردشگری این اداره کل گفت: در راستای توسعه مراکز اقامتی و روستایی دوره آموزشی یک روزه برای داوطلبان احداث اقامتگاه های بوگردی در دو روستای خورخوره و قره داغ شهرستان مهاباد هشتم اسفند ماه برگزار گردید.

او اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره، آشنایی فعالان و داوطلبان مراکز اقامتی و بومگردی با فرآیند، قوانین و مراحل اداری کسب مجوز، معیارها و الگوهای احداث واحدهای بومگردی است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به اینکه این دو روستا جزء روستاهای هدف گردشگری در استان می باشند و همچنین تالار معروف کانی برازان در نزدیکی این دو روستا واقع شده است بنابراین توسعه زیرساخت های گردشگری این منطقه یکی از اولویت های این معاونت محسوب می گردد.

توسعه اقامتگاه های بومگردی در روستاهای هدف گردشگری استان یکی از سیاست های حمایتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی است و در حال حاضر نیز تعداد قابل توجهی پرونده های متقاضیان اینگونه اقامتگاه ها در این اداره کل در دست آنالیز است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 715

به "دوره آموزشی داوطلبان احداث اقامتگاه های بومگردی در آذربایجان غربی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی داوطلبان احداث اقامتگاه های بومگردی در آذربایجان غربی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید