رحمان احمدی: مسائل مالی پارس جنوبی همچنان پابرجاست، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شاهکار کردند

به گزارش تور تایلند، رحمان احمدی، دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که مسائل مالی بازیکنان و کادر فنی این تیم هنوز رفع نشده است.

رحمان احمدی: مسائل مالی پارس جنوبی همچنان پابرجاست، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شاهکار کردند

رحمان احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد عملکرد خوب پارس جنوبی در لیگ سال جاری و قرار دریافت این تیم در رده پنجم جدول گفت: پارس جنوبی پارسال عمکرد خوبی داشت و طبیعی بود که تیم های زیادی بازیکنان این تیم را جذب نمایند. با این حال کادر فنی تیم پارس جنوبی کوشش کرد تیم خوبی را برای فصل جدید تشکیل بدهد و خوشبختانه تا الان هم نتایج خوبی گرفته ایم. البته مسائل مالی پارس جنوبی همچنان پابرجاست و بازیکنان فقط 15 درصد پول گرفته اند و اعضای کادر فنی هم که دریافتی نداشته اند.

وی ادامه داد: شما در این مدت ندیدید که بازیکنان ما علیه باشگاه مصاحبه نمایند یا دست به اعتراض بزنیم و حاشیه ای درست کنیم. ما با اشتیاق فراوان کار می کنیم و کادر فنی هم زحمت می کشد. انتظار ما این است که مسئولان هم مسائل مالی را رفع نمایند. اگر مسائل حل گردد و تیم به خوبی حمایت گردد قطعاً می توانیم نتایج بهتری در مسابقات سال جاری بگیریم. فوتبالیست ها معمولاً به وسیله فوتبال کسب درآمد می نمایند و وقتی مسائل مالی ادامه دار باشد، این موضوع روی عملکردشان تأثیرگذار خواهد بود.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در خصوص نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: پرسپولیس در این بازی ها با کمبود بازیکن روبرو بود و شرایط خیلی سختی را از اول بازی ها تجربه کرد. اعتقاد من این است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شاهکار کردند و باید به آنها خسته نباشید بگویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 477

به "رحمان احمدی: مسائل مالی پارس جنوبی همچنان پابرجاست، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شاهکار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان احمدی: مسائل مالی پارس جنوبی همچنان پابرجاست، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شاهکار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید