برومند: به نفع حسینی است از استقلال جدا گردد

به گزارش تور تایلند، پرویز برومند درعین حال که جدایی از استقلال را به نفع حسینی می داند اما بر این باور است که استقلال از این جدایی سودی نخواهد برد.

برومند: به نفع حسینی است از استقلال جدا گردد

استقلال از جدایی حسینی ضرر می نماید

به گزارش خبرنگاران ، مهدیه دریابیگی، نیم فصل اول تمام شد، با هر کم و کاستی که برای استقلال داشت و هر موضوع حاشیه ای هم که ایجاد شد، اما در فصل نقل و انتقالات زمستانی و با شرایطی که وجود دارد به طور حتم استقلال باید خودش را برای مسائل مختلف از جمله جدایی بازیکنان نامی آماده کند. یکی از این بازیکنان حسین حسینی است که از همین حالا زمزمه جدایی اش از استقلال شنیده می گردد. دروازه بان شاکی استقلال برای این که شرایط مشخصی در این تیم ندارد قصد جدایی از این تیم داشته و نمی خواهد در نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند هرچند که به طور حتم شفر و همچنین مسوولان باشگاه استقلال راضی به این جدایی نیستند. پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال اما چه نظری در مورد این تصمیم حسینی و همچنین شرایط استقلال در ادامه فصل دارد؟ با برومند در این ارتباط صحبت کردیم.

اینطور که گفته می گردد حسینی قصد دارد از استقلال جدا گردد، نظرتان در ارتباط با تصمیم او چیست؟

این موضوع را بارها گفته ام که به لحاظ فوتبالی به نفع حسینی است که از استقلال برود و به نظرم تصمیم خوبی گرفته است.

یعنی شما عقیده دارید که حسینی تصمیم درستی گرفته است؟!

بله، برای خودش تصمیم درستی است اما به ضرر استقلال است. البته این راهم بگویم به ضرر خودش نیز هست چون هر بازیکنی آرزو دارد در استقلال بازی کند و حسینی این فرصت خوب را از خودش می گیرد اما به لحاظ تجربه اندوزی و اینکه بتواند بیشتر بازی کند خوب است. چون در استقلال معلوم نیست که بازی می نماید یا نه.

اصلا با سیستم چرخشی استقلال موافق هستید؟

این سیستمی که شفر در پیش گرفته دیگر چرخشی نیست، سیستم سرگیجه است. من این روش را نمی پسندم بازیکن خوب بازی می نماید، اما یکدفعه بازی بعدی می رود روی نیمکت. اصلا خود بازیکنان نمی دانند که چه موقع هستند و باید چیکار نمایند. اینطوری بازیکن خیلی ضربه می خورد.

در جهان چنین روشی مرسوم است؟

نه، الان دوره ای است که هر تیم یک دروازه بان اصلی دارد، یکی ذخیره و یک دروازه بان جوان هم در کنار آنها قرار می گیرد. این روش اصلا مرسوم نیست.

رحمتی بعد از بازی استقلال و پدیده صحبت هایی انجام داد که این روزها با واکنش زیادی روبرو شده، نظر شما در این زمینه چیست؟

اصلا این کارها را نمی پسندم. در چنین شرایطی باید بزرگترهای هر تیم نظر بدهند. بازیکنی که ادعا می نماید استقلالی یا پرسپولیسی است باید بداند که با چند بازی در این دو تیم نمی تواند چنین ادعایی بکند، حتی در بحث مدیریت هم مدیران باید چنین نکته ای را بدانند.

نمی خواهید اسم ببرید؟

نه، به طور کلی حرف می زنم مدیرانی به استقلال آمدند که خواستند در کنار تیم استقلال شهرتی به دست آورند و این حضور سکوی پرتابشان در کارهای دیگر گردد. اگر کاری برای استقلال انجام می دادند، مسئله ای نبود در کنار تیم به شهرت هم برسند، اما مهم این است که کاری هم برای این تیم بزرگ انجام نمی دهند. من در فصای مجازی نیستم که در این برهه از زمان پاسخ خیلی ها را بدهم. متاسفانه غیبت ما و بزرگانی مثل زرینچه و امثال آنها باعث شده که بعضی ها بزرگ تر از دهانشان صحبت نمایند . اما به آنها می گویم جلوی دهانشان را بگیرند و از این فرصت سوء استفاده ننمایند. استقلال در حال حاضر احتیاج به آرامش دارد و امیدوارم با مدیریت آقای فتحی به این آرامش برسد.

پیش از این در آموزشگاه استقلال فعالیت داشتید و به خوبی با فضای تیم های پایه آشنا هستید به نظرتان با حضور آقای مومنی فضای آموزشگاه بهتر از قبل شده است؟

من امیدوارم با حضور ایشان بودجه ای برای تیم های پایه معین نمایند تا در آینده استقلال بتواند از این سرمایه خود به خوبی استفاده کندو تیم های پایه استقلال و پرسپولیس بزرگترین سرمایه فوتبال ایران هستند.

چه بسا اگر به این سرمایه های ملی توجه می شد شاهد حضور نویمایر و گرو در استقلال نبودیم؟

کاری به نویمایر ندارم اما به شخصه اعتقاد دارم که گرو بازیکن به درد بخوری بود به شرطی که از او به درستی استفاده می کردند.

بازگشت جباروف را چطور ارزیابی می کنید؟

جباروف بازیکن فوق العاده ای است اما برای بازی در استقلال احتیاج دارد دوباره یک پروسه یک ساله را طی کند و با این اوصاف به درد این تیم نمی خورد. استقلال باید از جوان هایش به خوبی استفاده کند.

قوچان نژاد می تواند به استقلال و خط حمله این تیم یاری کند؟

قوچان نژاد بازیکن خوبی است اما تمام نماینده نیست، استقلال به مهاجم تمام نماینده احتیاج دارد.

امیدی به قهرمانی استقلال دارید؟

شک نکنید استقلال سال جاری قهرمان می گردد این را به همه هم گفتم.

10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 496

به "برومند: به نفع حسینی است از استقلال جدا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومند: به نفع حسینی است از استقلال جدا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید