رزاق پور: اگر فکر می کردم به من بازی نمی رسد تراکتور را انتخاب نمی کردم، از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم

به گزارش تور تایلند، ابوالفضل رزاق پور، بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتور مدعی شد که در فصل نقل وانتقالات از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است.

رزاق پور: اگر فکر می کردم به من بازی نمی رسد تراکتور را انتخاب نمی کردم، از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم

ابوالفضل رزاق پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به حضورش در تیم تراکتور گفت: این پیشنهاد یک روز قبل از سرانجام فصل نقل وانتقالات به من رسید و خیلی سریع آن را قبول کردم. تراکتور یکی از تیم های بزرگ در فوتبال ایران است که طرفداران فوق العاده ای دارد. چند بازیکن این تیم هم دوست من هستند و بعد از مشورتی که با آنها داشتم خیلی سریع تراکتور را انتخاب کردم که یک انتخاب عالی است. این انتخاب می تواند برای من یک سکوی پرتاب باشد تا به فوتبال اروپا بروم. تمام تلاشم را به خرج می دهم تا بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می نماید در این تیم پُرمهره در ترکیب ثابت قرار بگیرد، تأکید کرد: اگر فکر می کردم به من بازی نمی رسد، تراکتور را انتخاب نمی کردم. رقابت در تیم باعث پیشرفت بازیکنان و نتیجه دریافت تراکتور می گردد و من از این فرصت نهایت بهره را خواهم برد. اینجا بازیکنان بزرگی از جمله کاپیتان های تیم ملی حضور دارند که تجربه آنها هم به درد من می خورد.

وی درباره منتفی شدن حضور در استقلال توضیح داد: من از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم که پیشنهاد استقلال جدی تر بود، ولی بحث دریافت رضایت نامه از باشگاه پیکان طول کشید و زمان را از دست دادم. متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که زمان را از دست دادم، ولی حالا خیلی خوشحالم که برای تیم بزرگی مثل تراکتورسازی بازی می کنم. من در این سن از تیم های مطرح ایران پیشنهاد داشتم و این نشان می دهد که راهم را درست رفتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 736

به "رزاق پور: اگر فکر می کردم به من بازی نمی رسد تراکتور را انتخاب نمی کردم، از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزاق پور: اگر فکر می کردم به من بازی نمی رسد تراکتور را انتخاب نمی کردم، از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید