رضایی: کسانی که قانون 11

به گزارش تور تایلند، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برای ورزش ایران متأسفم که عده ای غیرورزشی برای آن تصمیم می گیرند.

رضایی: کسانی که قانون 11

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، رحمان رضایی در نشست خبری پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر شهر خودرو در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: هیچ صحبتی درباره بازی ندارم و تنها سؤال من درباره قانون 11+5 بازیکن است و اینکه کدام مرجعی این قانون را وضع نموده است و آیا این افراد اصلاً آشنایی با فوتبال دارند یا خیر؟

وی اضافه نمود: این افراد اصلاً می دانند فوتبال با چه تای نوشته می گردد و فکر می کنم آنها فوتبال را فوطبال می نویسند! این افراد هیچ شعور و درکی از فوتبال ندارند و حاضرم با تمام آنها صحبت کنم تا ببینم از فوتبال چه می فهمند و چطور این قانون را وضع نموده اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: این افراد چه می دانند تمرین چیست؟ آنها هیچ آشنایی با بازیکن، اردو، کنار هم بودن بازیکنان در هتل، صرف صبحانه، ناهار و شام بازیکنان در کنار هم و جلساتی که با حضور آنها برگزار می گردد، ندارند. افراد فوتبالی باید این قوانین را وضع نمایند و قانون گذاران هیچ آشنایی با فوتبال ندارند و نمی دانند که اگر تیمی 35 بازیکن هم داشته باشد نمی تواند در یک هفته با 20 بازیکن کار کند و با 15 بازیکن بازی کند.

رضایی گفت: از ساعت 15 روز گذشته که تمرین داشتیم تا امروز ظهر 12 بازیکن ما که در اردو و تمرین بودند، کرونا گرفتند. کسانی که این قانون را تدوین نموده اند فوتبال را نمی فهمند و چه می دانند که چهار پنج جلسه تمرین ضروری است تا بازیکن بفهمد مربی از او چه می خواهد. این افراد در خانه نشسته اند و این قانون را وضع نموده اند. برای ورزش ایران متأسفم که عده ای غیرورزشی برای آن تصمیم می گیرند و می گویند بازیکنی که در خانه است، بیاید بازی کند.

وی اعلام کرد: از ساعت 17 روز گذشته تا ساعت 9 صبح امروز نتیجه تست 12 بازیکن من مثبت شد. فردا می خواهند از ما تست راستی آزمایی بگیرند، در حالی که بازی صورت گرفته و این خنده دار است. اگر می خواستند تست راستی آزمایی بگیرند باید صبح امروز یا شب گذشته می آمدند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن توضیح داد: باز هم می پرسم آیا این افراد می فهمند فوتبال با چه تای نوشته می گردد؟ اصلاً می دانند در هر تیم چند پست داریم و می دانند در هر پست چند بازیکن احتیاج است؟ شاید از 11+5 بازیکن سالم چهار نفر دروازه بان بودند، آن وقت چه کسی باید بازی کند؟ پس این افراد فوتبال را نمی فهمند.

رضایی افزود: جالب اینجا است که باشگاه ها این قوانین را قبول نموده اند. می توانند در این قانون تجدیدنظر نمایند و شجاعت داشته باشند و بگویند اشتباه کردیم و قوانین بد وضع کردیم. اینکه روی اشتباه خود مصر هستند و اصرار داشتند بازی امروز برگزار گردد، جای حرف دارد. فقط می توانم بگویم متأسفم.

وی اعلام کرد: امروز با نماینده سازمان لیگ صحبت کردم که بیان کرد تمام این حرف ها درست است، اما قوانین وضع شده است. آیا قوانین وحی مُنزل است که قابل تغییر نباشد؟! این قوانین باید بنا بر مقتضیات زمان تغییر کند. حتی در قانون اساسی کشورها پس از یکی دو دهه تجدیدنظر و اصلاحات انجام می گردد و آیا نمی توان در قانونی که هشت 9 ماه پیش وضع شده تجدیدنظر کرد؟ شاید وقتش را ندارند، شاید هم به آن فکر نمی نمایند. این در حالی است که برای هر کشور چیزی محکم تر از قانون اساسی وجود ندارد، اما در آن تجدیدنظر می گردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مانده ام که چرا اسم این موارد را قانون گذاشته اند و می گویند نمی توانیم این قوانین را تغییر دهیم.

رضایی در پاسخ به اینکه با توجه به مسائل داوری و کرونا، ادامه فرایند تیمش در لیگ برتر را چطور می بیند، اضافه نمود: به همین شکل می بینم! شرایط فرقی نخواهد کرد و شرایط به همین شکل ادامه پیدا می نماید و آنطور که پیداست شرایط قرار نیست، تغییر کند.

وی در پاسخ به اینکه ذوب آهن چه تفاوتی با تیم های پیکان و پرسپولیس دارد که بازی های آنها لغو شد، اعلام کرد: این سؤال را باید از مسئولان پرسید.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1393

به "رضایی: کسانی که قانون 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: کسانی که قانون 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید