سامسونگ مشکل اپلیکیشن دوربین سری گلکسی S21 را تأیید کرد؛ آپدیت در راه است

به گزارش تور تایلند، این طور که به نظر می رسد، اپلیکیشن دوربین گوشی های سری گلکسی S21 با یک سری مشکل روبرو شده و لگ و باگ های فراوانی دارد. سامسونگ هم این موضوع را تأیید و گفت به زودی در ماه ژوئن، آپدیتی برای برطرف این مشکل منتشر خواهد نمود.

سامسونگ مشکل اپلیکیشن دوربین سری گلکسی S21 را تأیید کرد؛ آپدیت در راه است

سامسونگ اوایل سال جاری از گوشی های سری گلکسی S21 با اندروید 11 رونمایی کرد. برخلاف مدل های گذشته، نشنیده بودیم این گوشی ها با مشکل خاصی روبرو شده باشند اما گویا این رخ داده. به تازگی یکی از کاربران سرویس Members سامسونگ از مسائل متعدد اپلیکیشن دوربین سری گلکسی S21 گفت که به گزارش وب سایت SamMobile، این شکایت به گوش سامسونگ رسیده و شرکت کره ای هم آن را تأیید کرد.

در همان پست سامسونگ گفت این مشکل را با انتشار آپدیتی به همراه بسته امنیتی ماه ژوئن (ماه میلادی جاری) برای گوشی های پرچم دار جدیدش منتشر می نماید. سامسونگ اعتراف کرد این مشکل واقعا در سری گلکسی S21 وجود داشته و دلیل آن هم بهره مند نبودن از حافظه رم کافی یا منابع محاسباتی هنگام استفاده از دوربین در حالت های مختلف نظیر پرتره است.

وب سایت SamMobile هم به تازگی ویدیوی لگ و کندی اپلیکیشن دوربین گلکسی S21 پلاس را هنگام زوم کردن منتشر کرد تا نشان دهد واقعا چنین مسئله ای در پرچم داران جدید سامسونگ وجود دارد و این اعتراضات بی دلیل نبوده. جالب اینجاست که نه یک مدل بلکه هر سه مدل از این سری به مشکل یاد شده دچار شده اند که اگر ویدیو را تماشا کنید، باور نخواهید کرد یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های اندرویدی چنین عملکردی از خود به نمایش گذاشته. البته که این مشکل نرم افزاری است اما به نظر می رسد آنقدری آزاردهنده باشد که باید هرچه زودتر برطرف گردد.

بدیهی است کسی نمی خواهد مبلغی قریب به 1000 دلار را برای محصولی بپردازد که اپلیکیشن دوربین آن تا این اندازه مشکل داشته باشد و عملا کار با دوربین را غیرممکن کند. همین چند وقت پیش بود که شرکت کره ای در یک تبلیغات تلویزیونی، دوربین آیفون 12 پرو مکس را مقابل دوربین گلکسی S21 اولترا قرار داد و نشان داد تا چه اندازه در این زمینه عملکردش بهتر از رقیب دیرینه اش یعنی اپل است. جالب اینجاست که دو نمونه از این ویدیوها مربوط به کیفیت زوم گلکسی S21 اولترا بود که آیفون 12 پرو مکس حتی نتوانست نزدیک به آن باشد. اما یک هفته هم نشده که می بینیم زوم کردم در پرچم داران سامسونگ بسیار مشکل شده.

خبر خوب اما اینجاست که این مشکل پیش آمده نرم افزاری است و قطعا با آپدیتی که قرار است به همراه بسته امنیتی ماه ژوئن برای سری گلکسی S21 منتشر گردد برطرف خواهد شد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1703

به "سامسونگ مشکل اپلیکیشن دوربین سری گلکسی S21 را تأیید کرد؛ آپدیت در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ مشکل اپلیکیشن دوربین سری گلکسی S21 را تأیید کرد؛ آپدیت در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید