بازسازی آپارتمان: سامسونگ گوشی های قدیمی بازسازی شده به بازار می فرستد!

به گزارش تور تایلند، فروشگاه CRN سامسونگ راه اندازی شده است تا گوشی های بازسازی شده را در جهت کاهش تولیدات و حفاظت از محیط زیست دوباره وارد چرخه فروش کند.

بازسازی آپارتمان: سامسونگ گوشی های قدیمی بازسازی شده به بازار می فرستد!

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، وقتی صحبت از حفظ محیط زیست و توسعه پایدار می رسد، استفاده دوباره و دوباره از محصولات بسیار بسیار بهتر از دور انداختن آنهاست.

به همین علت است که شرکت سامسونگ یک برنامه بازسازی کردن ارائه داده است که تلفن های با کیفیت بالا و بازسازی شده را به دوباره به بازار عرضه می نماید. این برنامه به درستی به نام Certified Re-Newed نامگذاری شده است، زیرا این گوشی ها قبل از اینکه دوباره برای فروش عرضه شوند، کاملاً به روز می شوند.

حال این سوال پیش می آید که آیا دستگاه های عرضه شده در فروشگاه CRN سامسونگ واقعا بازسازی شده اند؟ بله، اما این بازسازی فقط یک پولیش ساده نیست. شرکت سامسونگ هر قطعه ای را که احتیاج به تعویض داشته باشد با قطعات اصلی ساخته شده برای آن مدل تعویض نموده و سپس در فروشگاه عرضه می نماید.

هر گوشی دست دوم پیش از اینکه برای فروش در فروشگاه CRN مناسب تشخیص داده گردد، یک باتری تازه دریافت می نماید و یک بازرسی کیفیت 132 موردی را پشت سر می گذارد. حتی IMEI قدیمی پاک می گردد و تلفن شناسه های کاملاً تازه دریافت می نماید.

فروشگاه شرکت سامسونگ این دستگاه ها را به عنوان دستگاه های تازه در نظر می گیرد و با امکاناتی مشابه ارائه می نماید. برای نمونه کاربران یک سال ضمانت دریافت می نمایند. بعلاوه بعضی امتیازات در گزینه های خرید و فروش وجود دارد؛ برای مثال طرح های اقساط ماهانه به کاربران ارائه می گردد.

سوالی دیگری که پیش می آید این است که آیا تمام مدل های گوشی در فروشگاه سامسونگ بازسازی می شوند. باید بگوییم که در حال حاضر، فروشگاه Certified Refurbished دارای مدل های مختلفی از دوران گلکسی اس 9 و نوت 9 تا گلکسی اس 20 و نوت 20 اولترا است. توجه داشته باشید که موجودی این فروشگاه بسیار متغیر است، زیرا گوشی های مختلف در حال ورود و خروج مستمر به این فروشگاه هستند؛ بنابراین اگر یک مدل خاص در حال حاضر موجود نیست، ناامید نشوید و بعدا دوباره اقدام کنید. جوینده یابنده است.

منبع: phonearena

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2082

به "بازسازی آپارتمان: سامسونگ گوشی های قدیمی بازسازی شده به بازار می فرستد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: سامسونگ گوشی های قدیمی بازسازی شده به بازار می فرستد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید