ساکت الهامی: استقلال ما را تحقیر کرد، این بدترین نتیجه زندگی من بود

به گزارش تور تایلند، سرمربی تیم فوتبال طرفدار شکست سنگین تیمش برابر استقلال را بدترین نتیجه دوران مربیگری اش توصیف کرد و گفت: استقلال با پنالتی زدن سیدحسین حسینی ما را تحقیر کرد و این دل مرا به درد آورد.

ساکت الهامی: استقلال ما را تحقیر کرد، این بدترین نتیجه زندگی من بود

به گزارش مهر، ساکت الهامی سرمربی تیم طرفدار بعد از شکست 6 - 1 تیمش در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر استقلال گفت: در روز بد به روز خوب استقلال خوردیم. استقلال هر دو نیمه بهتر بود و از فرصتهایش استفاده کرد. با دریافت گل در آغاز نیمه دوم، به گل های دوم و سوم رسیدند و شیرازه تیم ما از همه پاشید. بازیکنان ما جوان بودند و نتوانستیم به بازی برگردیم. این نتیجه بدترین نتیجه ممکن در دوران مربیگری من است. خیلی نا امیدم ولی این طبیعت فوتبال است.

وی اضافه کرد: به تیم داوری هم خسته نباشید می گویم. بنیادی فر و یاری هایش فوق العاده قضاوت کردند. دو سال گذشته استقلال را برده بودم و امروز من باختم. به طرفداران استقلال تبریک می گویم.

سرمربی طرفدار در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر علت گل خوردن در نیمه دوم که نیمه مربیان است، گفت: ساپینتو بهتر از من تصمیم گرفت. زودتر از حد تصور به چیزی که می خواستند رسیدند. من حتی از رختکن بالا نیامده بودم که گل خوردیم. زمانی که استقلال یک گل جلو بود، داور برای ما پنالتی نگرفت. یک دقیقه بعد از آن گل دوم را خوردیم.

الهامی درباره دلداری ساپینتو بعد از بازی و حمایت سرمربی استقلال تاکید نمود: ساپینتو از مربیان خوبی است که به ایران آمده و تیمش خوب بازی می نماید. آنها در کورس قهرمانی هستند. فکر می کنم نتوانستیم به بازی برگردیم. گل اول که خوردیم را ندیدم. بعد از آن شیرازه تیم از هم پاشید. بیشتر از تاکتیک استقلال، روی اشتباه خودمان گل خوردیم.

وی در مورد عوض کردن پیراهن بازیکنانش با بازیکنان استقلال و اینکه به نظر می رسید طرفداری ها از این باخت ناراحت نبوده اند، گفت: عوض کردن پیراهن در فوتبال طبیعی است. به بازیکنانم در رختکن دلداری می دادم. مگر گل گهر در زمین خودش 5 گل از پرسپولیس نخورد. طبیعت فوتبال است و اتفاق خاصی رخ نداده است. من مقصر این باخت هستم. استقلال هر توپی آورد به گل رفت. خوبی فوتبال به همین است. تنها چیزی که دلم را به درد آورد، کار آخرشان بود (پنالتی زدن سیدحسین حسینی در دقیقه 93). این زیبنده فوتبالمان نبود. حق دارند ولی باعث تحقیر ما شد که باید بپذیریم و از آن درس بگیریم.

الهامی گفت: سعید مهری نبود. در فوتبال می توانید 10 گل بزنید ولی تحقیر کردن رقیب کار خوبی نیست بخصوص در شرایطی که در جایگاهی هستید که خودتان باور نمی کردید رخ بدهد. نباید این جمله را بگویم. واقعاً ناراحت و ناامید هستم. شاید این سخت ترین شب زندگی فوتبالی من است. این کار قشنگی نبود که ما را تحقیر نمایند.

خبرنگاری از سرمربی طرفدار پرسید که آیا منظورش از تحقیر، پنالتی زدن سید حسین حسینی دروازه بان استقلال است؟ که الهامی پاسخ داد: این کار تحقیر کردن تیم حریف است. من هم می توانستم… من کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم. سال قبلش هم سه تا به استقلال زدم. این همان استقلال است و فرقی نکرده است ولی هیچ وقت این کار را نکردم. برایشان احترام قائلم. احترام گذاشتن برای تیم مقابل اولین اصل حرفه مربیگری است. باید تحقیر می شدیم و گلایه ندارم! اگر من بودم این کار را نمی کردم. دلشان خواسته است این کار را بنمایند. باید از آن درس بگیریم و بفهمیم باید بدانیم روی پای خودمان بایستیم و خودمان را احیا کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2262

به "ساکت الهامی: استقلال ما را تحقیر کرد، این بدترین نتیجه زندگی من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت الهامی: استقلال ما را تحقیر کرد، این بدترین نتیجه زندگی من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید