سریع ترین روش فروش خودرو در ایران

به گزارش تور تایلند، روش های مختلفی برای فروش خودرو وجود دارند؛ مثل سپردن خودرو به نمایشگاه ماشین، مراجعه به بازارهای خرید و فروش، آگهی کردن خودرو و ... که هر کدام مزایا و معایبی دارند. اما حرفه ای ترین روش فروش خودرو که در کشورهای خارجی رواج دارد، روشی است که فروشنده فقط با 1 تماس صفر تا 100 فرآیند فروش خودرو را به یک متخصص می سپارد که در ایران به این روش فروش سفارشی گفته می گردد.

سریع ترین روش فروش خودرو در ایران

همراه مکانیک اولین شرکتی است که طرح فروش سفارشی را در ایران اجرا کرد. این شرکت کار خود را از 7 سال پیش با ارائه خدمت کارشناسی خودرو در محل شروع نموده تا به امروز که توانسته عظیم ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور را تاسیس کند. تجربه حاصل از شرکت در 150هزار معامله خودرویی تا به امروز به این شرکت یاری نموده تا بتواند 90724 خودرو را برای صاحبانشان کاملا بدون هزینه بفروشد.

چطور 90724 خودرو با استفاده از طرح فروش سفارشی فروخته شدند؟!

روش فروش خودرو سفارشی برای افرادی که به دلیل مشغله زیاد، فرصت کافی برای طی فرایند زمان بر فروش خودرو از آگهی کردن خودرو گرفته تا پاسخگویی به تماس های متعدد و جلسات بازدید از خودرو را ندارند، بسیار با اهمیت است. در این روش فروشندگان قادر خواهند بود که به صورت بدون هزینه و فقط با 1 تماس تلفنی خودرو خود را بفروشند.

برای فروش سفارشی خودرو کافیست روی این لینک ثبت سفارش در سایت همراه مکانیک hamrah-mechanic.com کلیک کنید:

1. بعد از ثبت سفارش، کارشناسان با شما تماس گرفته و هماهنگی جهت بازدید از خودرو و انجام کارشناسی خودرو انجام می گردد.

2. کارشناس اول همراه مکانیک در محل مدنظر مالک حاضر شده، خودرو را از نظر فنی، بدنه و آپشن ها به صورت کامل کارشناسی نموده و اطلاعات دقیق خودرو و مالک را ثبت می نماید. در این مرحله یک گزارش کامل کارشناسی از خودرو شما تهیه می گردد.

3. قیمت گذاری دقیق خودرو بر اساس گزارش کارشناسی و قیمت روز بازار صورت گرفته و به مالک پیشنهاد می گردد تا در نهایت فروشنده بتواند قیمت خودرو را منصفانه معین کند.

4. آگهی فروش خودرو در تمام کانال های دسترسی به خریداران از جمله نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک منتشر می گردد. خودرو شما در این نمایشگاه روزانه به 200هزار بازدیدکننده سایت و اپلیکیشن نمایش داده خواهد شد.

5. یک مشاور فروش حرفه ای به خودرو شما اختصاص داده شده که به تمام تماس ها پاسخ می دهد، با خریداران هماهنگ می نماید و فقط خریداران واقعی را برای بازدید از خودرو می فرستد.

  1. در صورت پسند خریدار و رضایت مالک، کارشناسی دوم خودرو برای اطمینان خریدار از سلامت خودرو انجام می گردد. بابت همین گزارش یک ضمانت کارشناسی با پرداخت خسارت تا 7 روز به خریدار خودرو داده خواهد شد.
  2. در نهایت یک کارشناس حقوقی از طرف شرکت اعزام شده تا قولنامه را با رعایت تمام مسائل حقوقی در محل خودرو بنویسد. برای برخی از خودروها امکان تعویض پلاک توسط همراه مکانیک نیز وجود دارد تا مالک حتی برای تعویض پلاک هم از منزل خود خارج نگردد.

تا به حال 90724 نفر خودرو خود را با این روش فروخته اند، اگر شما می خواهید نفر بعدی باشید همین الان وارد این لینک شوید و درخواست فروش سفارشی خود را ثبت کنید.

همراه مکانیک، همراهی متخصص و امین

منبع: فرارو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1202

به "سریع ترین روش فروش خودرو در ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریع ترین روش فروش خودرو در ایران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین روش فروش خودرو در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید