سفر با خانواده به پاتایا

به گزارش تور تایلند، شهر پاتایا با جاذبه‌هایی که دارد در لیست سفر بسیاری از گردشگران قرار دارد. بدون تردید بازدید از شهر پاتایا با بچه ها می تواند سرگرم کننده، جذاب و بسیار مهیج باشد.

سفر با خانواده به پاتایا

باغ وحش سیراچا تایگر

اگر در تور پاتایا با کودکان خود هستید، می‌توانید به سراغ باغ وحش سیراچای تایگر بروید. یکی از معروف ترین باغ وحش های کشور تایلند، باغ وحش Siracha Tiger می‌باشد که دارای بسیاری از گونه های حیوانی محلی و عجیب و غریب می‌باشد که نایاب هستند. باغ وحش بزرگ دارای پرندگان زیبا، تمساح ها و گونه های گوناگون ببر و گیاهان خیره کننده ای است که به زیبایی مکان افزوده اند . برای راحتی گردشگران تور پاتایا منطقه بزرگی از باغ وحش به سرویس شاتل اختصاص داده‌اند.

موزه ریپلی پاتایا

موزه ریپلی با بیش از 300 نمایشگاه شما را شگفت زده می‌کند. این موزه برخی از حقایق و داستان های عجیب می‌باشد. ریپلی یک مکان عالی برای بازدید کل خانواده می‌باشد. این موزه آثار سه بعدی و اسلاید های مختلف برای سرگرمی بچه ها دارد و یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا برای کودکان است.

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون

پارک آبی کارتون نت ورک آمازون ، یک محل عالی برای صرف وقت با بچه هاست و این پارک دارای اسلایدهای مختلف سرگرم کننده مناسب برای همه گروه های سنی است . این پارک در منطقه ساتاهیپ قرار دارد . در این پارک تفریحی می توانید یک روز بسیار هیجان انگیز  در تور تایلند داشته و اطمینان داشته باشید که بچه های شما بیشتر از همه از تور پاتایا لذت خواهند برد.

گو کارتینگ پاتایا

گو کارتینگ در شهر پاتایا به یک میزان توانسته گردشگران و مردم محلی را جذب کند . همه افراد خانواده می توانند در اینجا ساعتها سرگرم شوند . حتی بخشی برای کارتینگ بچه های کوچک نیز وجود دارد . از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر این پیست فعالیت دارد . افراد آماتور نیز می توانند از اینجا استفاده کنند . خطوط جداگانه برای افراد مبتدی و حرفه ای در نظر گرفته شده‌اند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 327

به "سفر با خانواده به پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با خانواده به پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید