شخصیت پرسپولیس با این 2بازی لکه دار نمی گردد ، هر 2جام را می خواهیم

به گزارش تور تایلند، گولسیانی اعتقاد دارد شخصیت تیمی پرسپولیس با 2بازی ضعیف لکه دار نمی گردد.

شخصیت پرسپولیس با این 2بازی لکه دار نمی گردد ، هر 2جام را می خواهیم

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

پرسپولیس تا همین چند هفته پیش با شرایط خوبی در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت اما ازدست دادن چند امتیاز حساس باعث شد شاگردان یحیی گل محمدی صدر را به سپاهان واگذار نمایند. پرسپولیس در چنین شرایطی راهی اصفهان شد تا در جام حذفی در برابر سپاهان قرار بگیرد و در نهایت اتفاقات خوبی برای سرخ های مرکز در استادیوم نقش دنیا رقم خورد. پرسپولیس در حالی سپاهان را با 4گل شکست داد که گولسیانی در این بازی 2بار از روی نقطه پنالتی برای تیمش گل زد. او در خصوص بازی با سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگاران ورزشی پاسخ می دهد.

*طرفداران پرسپولیس با توجه به شرایط خوبی که سپاهان داشت، نگران نتیجه این بازی بودند. فکر می کردید در اصفهان 4گل به این تیم پرقدرت بزنید؟

وقتی در خصوص فوتبال صحبت می کنید، همواره باید به جذابیت ها اشاره کنید. در فوتبال چیزی را نمی توان از قبل پیش بینی کرد و حالا باید بگویم که از اتفاقات این بازی بسیار خوشحالم. ما در تمریناتی که قبل از این بازی انجام دادیم، تمرکز خوبی روی نکات مختلف بازی با سپاهان داشتیم و کادر فنی هم در صحبت هایی که با بازیکنان داشتند، نکاتی را که لازم بود، به ما گوشزد کردند. اتمسفر خوبی در تیم وجود داشت و همه مصمم بودیم که با برد به تهران برگردیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

*بعد از جدایی از سپاهان، برای نخستین بار به استادیوم نقش دنیا برگشتی. آیا احساس خاصی داشتی؟

من برای سپاهان و ذوب آهن بازی نموده ام و هر دو تیم برایم قابل احترام هستند. جو استادیوم جالب بود و طرفداران زیادی هم به استادیوم آمده بودند. طرفداران پرسپولیس هم نزدیک به گوشه استادیوم بودند و تماشا خوشحالی آنها بعد از بازی واقعا برای ما خوشایند بود.

*در خصوص 2گلی که از روی نقطه پنالتی زدی، صحبت کن.

صحبت خاصی ندارم. خوشحالم که هر دو پنالتی را تبدیل به گل کردم تا به تیمم یاری نموده باشم.

*ظاهرا موقع زدن هر دو پنالتی هم استرس خاصی نداشتی؟

تمرکز داشتن موقع ضربه پنالتی، موضوع مهمی است. شاید بعضی تصور نمایند پنالتی زدن ساده است ولی این موضوع پیچیدگی های خاص خودش را دارد.

*در حال حاضر بین بازیکنان خارجی تاریخ پرسپولیس، از لحاظ تعداد گل های زده در رده هفتم قرار داری. فکر می کنی در این جدول بالاتر بروی؟

دوست دارم به هر شکلی که شده به پرسپولیس یاری کنم و طبیعتا دوست دارم تعداد گل هایم در این تیم بیشتر گردد. آن چیزی که برای من اهمیت بیشتری دارد، رسیدن به موفقیت تیمی است.

*به نظر می رسد بازی آسانی برابر تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان در پیش داشته باشید. نظر شما چیست؟

این تفکر شماست ولی من چنین نظری ندارم. در چند بازی نتایجی برای ما رخ داد که برای خودمان هم قابل پیش بینی نبود، به عنوان مثال خیلی ها تصور نمی کردند در بازی با طرفدار شکست بخوریم. طبیعتا نفت مسجدسلیمان کوشش خواهد نمود در تهران امتیاز بگیرد و ما کار ساده ای نخواهیم داشت. شرایط ما در لیگ طوری است که باید این بازی را ببریم.

*در لیگ برتر رقابت سختی با استقلال و سپاهان برای قهرمانی دارید. فکر می کنی در نهایت پرسپولیس قهرمان گردد؟

هر تیمی دوست دارد قهرمان لیگ گردد ولی مهم این است که کدام تیم کمترین اشتباه را داشته باشد. هدف ما از آغاز فصل چیزی جز رسیدن به قهرمانی در 2جام نبوده است. پرسپولیس هر دو جام را می خواهد ولی برای رسیدن به این هدف باید سخت کوشش کنیم. 10بازی دیگر به جای مانده که همه آنها مقدار یک فینال برای ما مهم هستند.

*بابت امتیازهایی که در چند بازی اخیر از دست دادید، حسرت نمی خوری؟

مگر لیگ تمام شده است که حسرت بخوریم؟ هنوز 10بازی دیگر به جای مانده و دیگر نباید به گذشته فکر کنیم. شخصیت پرسپولیس با 2بازی نتیجه نگرفتن لکه دار نمی گردد و شما دیدید که در بازی با سپاهان چه نمایشی داشتیم. ما باید به آینده فکر کنیم، با انگیزه ای بالا. پرسپولیس همواره خودش را در شرایط سخت ثابت نموده و ما شخصیت بزرگ پرسپولیس را در اصفهان نشان دادیم.

*بازی هم گل می زنی؟

دوست دارم به هر شکلی که شده به پرسپولیس یاری کنم و طبیعتا دوست دارم تعداد گل هایم در این تیم بیشتر گردد. آن چیزی که برای من اهمیت بیشتری دارد، رسیدن به موفقیت تیمی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2244

به "شخصیت پرسپولیس با این 2بازی لکه دار نمی گردد ، هر 2جام را می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت پرسپولیس با این 2بازی لکه دار نمی گردد ، هر 2جام را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید