لیگ در نقطه جوش

به گزارش تور تایلند، پرسپولیس مقابل فولاد، بازی سپاهان با پیکان و نبرد استقلال با تراکتور. هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر از این حساس تر نمی گردد.

لیگ در نقطه جوش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، روی کاغذ می نویسیم.پرسپولیس اگر مقابل فولاد به فزونی برسد به عقیده خیلی از کارشناسان دیگر کار تمام است و بازی های آن چنان سختی در 4 هفته پایانی نخواهد داشت. درست است که فوتبال است و هزار و یک اتفاق ممکن است در آن بیفتد اما این بازی سخت یک جورهایی نیمی از تکلیف را معین خواهد نمود. بازی یحیی با تیم جواد که می گویند کلی از بازیکنان خودش را در اختیار ندارد.

در تهران و در استادیوم تیم پیکان، سپاهان با محرم نویدکیا در صدد است تا اول نبازد و سپس نیم نگاهی هم به بازی پرسپولیس با فولاد داشته باشد. مساوی یا شکست احتمالی سرخپوشان در صورت پیروزی شان در این بازی می تواند آنها را احتمالا صدرنشین دوباره لیگ برتر کند اما شکست در این مسابقه آن هم در شرایطی که پرسپولیس برنده بازی با فولاد باشد اختلاف دو تیم را به عدد 5 می رساند و جبران این امتیاز در 4 هفته پایانی سخت خواهد بود.

دیگر بازی مهم این هفته بین استقلال و تراکتور برگزار خواهد شد. شاگردان مجیدی که روزهای نه چندان خوبی را سپری می نمایند برای شان این بازی اهمیت زیادی دارد. شاید استقلال نتواند قهرمان لیگ گردد اما آنها کسب سهمیه حضور در آسیا و تدارک برای فصل آینده را زیر نظر دارند و اگر پیروز به کسب این سهمیه نشوند کار برای شان در فصل آینده سخت خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1778

به "لیگ در نقطه جوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ در نقطه جوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید