شرط پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی

به گزارش تور تایلند، باشگاه وایله بولد دانمارک پیشنهاد خود برای ارائه رضایت نامه سعید عزت الهی به باشگاه پرسپولیس به طور رسمی بیان کرد تا هافبک تیم ملی ایران در فاصله 6 ماه مانده به سرانجام قراردادش از این تیم جدا گردد.

شرط پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی

هافبک تیم ملی ایران که ارتباط خوبی با ملی پوشان پرسپولیس دارد پس از گرفتن تخفیف از باشگاه دانمارکی توانست موضوع را با مسئولان پرسپولیس در میان بگذارد تا آن ها در نامه ای رسمی موافقت خود را با این مبلغ و انتقال آن به دانمارک اعلام نمایند.

مدیر باشگاه وایله دانمارک قرار است ظهر شنبه جلسه ای را با عزت الهی به صورت آنلاین برگزار کند تا در نهایت رضایت نامه او را برای حضور در پرسپولیس صادر کند.

در صورتیکه باشگاه پرسپولیس بتواند مبلغ مورد نظر دانمارکی ها را بلافاصله منتقل کند عزت الهی با عقد قراردادی به مدت دو فصل به پرسپولیس خواهد پیوست در غیر این صورت احتمال چرخش 180 درجه ای او برای پیوستن به استقلال نیز وجود دارد.

حضور چند بازیکن ملی پوش ایران در بین بازیکنان پرسپولیس اشتیاق عزت الهی را برای پیوستن به این تیم افزایش داده است، اما همه چیز به شنبه پیش رو و تصمیم مدیر باشگاه وایله بولد دانمارک بستگی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2299

به "شرط پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرط پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط پرسپولیسی شدن سعید عزت اللهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید