شهرستان طارم هم نارنجی شد

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران/زنجان رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: با افزایش شیوع کرونا، شرایط طارم نارنجی شد.

شهرستان طارم هم نارنجی شد

ارشد بهرامی پیش از ظهر امروز (19 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه، مسافرت های نوروزی، دید و بازدیدهای عید، عادی انگاری و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، شاهد افزایش آمار کرونا در کل کشور هستیم که شهرستان طارم نیز با شرایط مشابهی روبه رو است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیماران بستری و سرپایی در طارم در حال افزایش است، توضیح داد: با توجه به همین موضوع شرایط رنگ بندی طارم از زرد به نارنجی تغییر یافته است.

بهرامی با یادآوری این مطلب که برای مقابله با شرایط موجود ستاد کرونا شهرستان تدابیری اتخاذ نموده است، ادامه داد: از مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه می توان به اهتمام جدی به اجرای محدودیت های شبانه و جلوگیری از ورود خودروهای مناطق قرمز و نارنجی به شهرستان اشاره نمود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم از تعطیلی همه اماکن گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی اطلاع داد و یادآور شد: فعالیت تالارها نیز در شهرستان ممنوع است و رستوران ها نیز صرفاً به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

وی تاکید نمود: از همه شهروندان درخواست می گردد با زدن ماسک، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی یاری حال ستاد مبارزه با کرونا باشند، تا از ورود شهرستان به رنگ قرمز پیشگیری گردد؛ چراکه در صورت تغییر رنگ بندی مجبور به اعمال محدودیت های بیشتر در سطح شهرستان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1615

به "شهرستان طارم هم نارنجی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان طارم هم نارنجی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید