شهر زیبای بانکوک

به گزارش تور تایلند، بانکوک شهری با جاذبه‌های گردشگری است که در هیچ کجایی مانند آنها پیدا نکنید. این شهر ترکیبی از جلوه های غربی، شرقی و نیز مدرن و باستانی است که در این مقاله با بهترین جاذبه‌های آن آشنا خواهیم کرد.

شهر زیبای بانکوک

بازار شناور بانکوک

بازار روی آب این شهر در 80 کیلومتری جنوب غربی بانکوک، قرار گرفته است و یکی از بهترین شهرهایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن بروید. این بازار همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و سبزی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند. شلوغ ترین ساعات کار بازار 6 تا 11 صبح است و از این رو بهتر است که گردشگران از این شیوه سنتی خرید و فروش کالا در ساعات اولیه صبح بازدید کنند. این کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه رامای چهارم برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده که محلی بسیار جذاب برای گردشگران تور تایلند به شمار می‌رود.

شام در کشتی بانکوک

سفر با کشتی بر روی رودخانه چائوپرایا در بانکوک، شیوه خوبی برای تماشای جاذبه های ونیز شرق است. این عنوانی است که اروپاییان در مورد بانکوک به کار می برند زیرا علاوه بر جریان داشتن رودخانه چائوپرایا Chao Phraya در این شهر، کانال های بسیاری نیز در آن وجود دارند. صرف شام بر روی کشتی گراند پرل Grand Pearl در فضای آرام این رودخانه و به دور از هیا هو و شلوغی بانکوک، تجربه ای به یاد ماندنی برای گردشگران تور تایلند است.

کاخ پادشاهی بانکوک

کاخ پادشاهی تایلند یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تایلند از آن بازدید می کند، کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین Emerald Buddha است. این کاخ در واقع مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن 18 تا نیمه های قرن 20 محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده اند. ساخت این کاخ با چوب در سال 1782 آغاز شد و در دوران تاجگذاری رامای اول به پایان رسید. این پادشاه در طول سلطنت خود آن را تبدیل به امارتی مستحکم تر کرد. نقشه اولیه این کاخ از دوره آیوتایا Ayutthaya گرفته شده، ابتدا مساحت آن حدود 510 کیلومترمربع بوده و در زمان سلطنت رامای دوم به اندازه کنونی خود یعنی 600 کیلومترمربع رسیده است.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 340

به "شهر زیبای بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر زیبای بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید