شکار لحظه پرواز بشقاب پرنده ها در آسمان آمریکا؟

به گزارش تور تایلند، ساکنان استان ویسکانسین ایالات متحده ویدئو هایی از نور های عجیب در آسمان به اشتراک گذاشته اند که به عنوان یک شی پرنده ناشناس احتمالی (UFO) مشاهده شده است.

شکار لحظه پرواز بشقاب پرنده ها در آسمان آمریکا؟

به گزارش خبرآنلاین، گزارشی که دیلی میل در روز دوشنبه منتشر کرد، گفت که ویدئو های اول دسامبر نشان می دهد که نور های سفید در آسمان بر فراز زمین های کشاورزی در نزدیکی وست بند و فردونیا زیپ می زند. نور هایی که با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت بودند و به نظر می رسید از بالای لایه ابر نازک در شب اول دسامبر آمده بودند، شاهدان را بر این باور گذاشتند که یک بشقاب پرنده را دیده اند. دیلی میل این ویدئو ها را از دو ساکن ویسکانسین - کیمبرلی و کن - به دست آورد.

کیمبرلی که صاحب سالنی از وست بند است، پس از مشاهده نور های درخشان در یک جاده روستایی در وست بند در حوالی ساعت 10:45 شب در روز 1 دسامبر در حال رانندگی، ویدیو هایی از مشاهده احتمالی بشقاب پرنده را به اشتراک گذاشت.

در همان زمان، کن، افسر سابق پلیس و کارمند خدمات مالی در فردونیا، نور های عجیبی را در آسمان در مزارع بیرون از خانه خود مشاهده کرد و این پدیده را ثبت کرد.

گزارش دیلی میل روز دوشنبه گفت که ویدئو های به اشتراک گذاشته شده به وسیله این دو ساکن ویسکانسین لحظه ای را ثبت نموده است که در آن چهار نور پشت سر هم ظاهر می شوند و نور پنجمی که از سمت چپ پرواز می نماید به سازند می پیوندد.

یکی دیگر از ساکنان استان ایالات متحده - آندریا لین - نیز در روز 1 دسامبر این نور های عجیب را در آسمان دید. لین با مراجعه به فیس بوک، چهار ویدئو از مشاهده خارج از خانه خود در 80 مایلی شمال در هاوارد به اشتراک گذاشت.

این نور ها در ویسکانسین در 2 دسامبر نیز دیده شدند. حدود 35 مایل دورتر در گرین فیلد، کریس نواک به همراه خانواده اش در یک ماشین به سمت چراغ های Candy Cane Lane در غرب آلیس سفر می کردند.

این گزارش افزوده است که همسر نواک در خصوص نور های عجیب و غریب در آسمان به او هشدار داده است، در حالی که ماشین در حال حرکت به سمت شمال در بین استان 43 بر روی پل روگذر رودخانه فاکس در حدود ساعت 6:55 بعد از ظهر روز 2 دسامبر بود.

این خبر از مشاهده احتمالی بشقاب پرنده در ایالات متحده در حالی منتشر می گردد که پنتاگون صد ها گزارش نو بشقاب پرنده را دریافت نموده است، اما تا به امروز هیچ مدرکی دال بر وجود حیات بیگانه وجود نداشته است.

دفتر حل ناهنجاری همه دامنه (AARO)، یک دفتر نو پنتاگون، در ژوئیه سال جاری برای ردیابی اشیاء ناشناس در آسمان، زیر آب یا در فضا راه اندازی شد.

آدینه گذشته، دکتر شان کرک پاتریک، مدیر AARO به خبرنگاران گفت که پنتاگون صد ها گزارش نو یوفو را دریافت نموده است. دکتر کرک پاتریک احتمال وجود حیات فرازمینی را رد نکرد و گفت که رویکردی علمی برای این تحقیق در پیش گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2213

به "شکار لحظه پرواز بشقاب پرنده ها در آسمان آمریکا؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "شکار لحظه پرواز بشقاب پرنده ها در آسمان آمریکا؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار لحظه پرواز بشقاب پرنده ها در آسمان آمریکا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید