تور استرالیا ارزان: طبیعت استرالیا را در این مسیرها کشف کنید

به گزارش تور تایلند، حس خوب طبیعت استرالیا

حتما تا به حال شنیده اید که استرالیا یک قاره زیبا و چشم نواز است. اما این پنج جهت طبیعت گردی این صفت ها را به اوج می رسانند. شما می توانید طبیعت استرالیا، حیات وحش و منظره منحصر به فرد آن را از جمله پارک های ملی و منطقه ها میراث جهانی در اینجا پیدا کنید. جنگل های باستانی را در حاشیه شهرهای مدرن پیدا کنید و در کوه های برفی استرالیا زندگی کنید. شما بعلاوه در سفر به استرالیا می توانید به حیوانات استرالیایی در زیستگاه های طبیعی خود دسترسی پیدا کنید. جنگل های بارانی، دامنه کوه های سرسبز، دریاچه های زیبا و اقیانوس، این حس را برای شما به ارمغان می آورد تا کفش هایتان را به پا کنید و در این زیبایی غرق شوید. با خبرنگاران باشید تا جهت های زیبای پیاده روی در طبیعت استرالیا را تجربه کنید.

تور استرالیا ارزان: طبیعت استرالیا را در این مسیرها کشف کنید

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

پیاده روی در دامنه کوه های استیرلینگ

دامنه کوه های استرلینگ که در 200 مایلی جنوب شرقی پِرت و در ارتفاع بالایی واقع شده است، به شما مژده یک چشم انداز زیبا از منطقه ها دشتی کویری استرالیا را می دهند. بر بالای قله 1100 متری (انتهای جهت و بالاترین نقطه) به شما چشم اندازی فوق العاده از زمین های زراعی اطراف و اگر عمیق تر نگاه کنید اقیانوس پاداش داده می گردد!

برای رسیدن به آنجا به پارک استیرلینگ رنج کاراوان رفته و با یک اتوبوس به نقطه آغاز جهت یعنی مت الن بروید. جهت پیاده روی در طبیعت استرالیا در میان گیاهان بومی که در اواخر تابستان زمین را پوشش می دهند، عبور می نماید. چشمان خود را برای تماشا عقاب دم گوه ای، مارمولک گوآنا و طوطی های ارغوانی (که در میان درختان صمغ و گوشتخوار پنهان شده اند) آماده کنید. در این جهت امکانات وجود ندارد، بنابراین اندازه مورد نیازی آب با خود حمل کنید و به جای چادر در یکی از غارهای خالی متعددی که در طول جهت وجود دارند، اطراق کنید.

طول جهت: نزدیک به 28 کیلومتر (دو تا سه روز)

درجه سختی: زیاد

برترین زمان سفر: مرداد تا مهر

جهت تاسمانیان اُور لند

بیابان تاسمانی به دلایلی به عنوان یک میراث دنیای ثبت شده است: در این 2500 هکتار می توانید خلنگ زار، مراتع آلپی، دره های یخبندان، قله های کوهستانی و جنگل های باستانی راش را مشاهده کنید. این جهت 80 کیلومتری طعم همه چیز را برای شما - از صخره های بلند گرفته تا دریاچه سنت کلایر، عمیقترین دریاچه طبیعی- در استرالیا فراهم می نماید. اطمینان حاصل کنید که پیش از رفتن یکی از خانه های محلی را رزرو کنید و مهم نیست که چه فصلی به اینجا می آیید، خود را برای گِل و لای آمده کنید. این بخشی از عرفان تاسمانی است!

طول جهت: نزدیک به 50 کیلومتر (پنج تا شش روز)

درجه سختی: میانه

برترین زمان سفر: آذر تا فروردین

اقیانوس بزرگ

پیاده روی اقیانوس بزرگ 96 کیلومتر در امتداد خط ساحلی غربی ویکتوریا از خلیج آپولو تا گلنمپل واقع شده است. انتخاب کنید که می خواید یک جهت یک روزه در میان تپه های ماسه ای، کشتی های تاریخی و فانوس دریایی را طی کنید و یا در جهت چند روزه از میان درختان اوکالیپتوس پارک ملی اوتوِی و در امتداد کوه های صخره ای با چشم اندازهای خیره کننده اقیانوس عبور کنید. امتداد جهت کمپ بزنید یا برای اقامت یکی ازهتل هایی را که در طول جهت به راحتی در دسترس هستند انتخاب کنید.

پیاده روی را با یک سفر به غروب آفتاب کنار سنگ آهک اعظم آپولو 12، محل تجمع پنگوئن ها به اتمام برسانید (دوربین دو چشمی به همراه داشته باشید، آنها 10 دقیقه بعد از غروب آفتاب نمایان می شوند). کوالا، گونه هایی از کانگورو، شاهین معمولی، آلباتروس و نهنگ (در ماه های تابستان) نیز می توانند در نقاط مختلف جهت پیاده روی دیده شوند.مطلع باشید که منطقه ها خاصی از جهت در هنگام مد دریا قابل گذر نیستند.

طول جهت: 96 کیلومتر (یک تا هشت روز)

درجه سختی: آسان

برترین زمان سفر: تیر تا شهریور

طبیعت استرالیا در میان کوه های آبی

تنها یک ساعت از سیدنی با ماشین، این سایت میراث دنیای یونسکو یکی از پیچیده ترین سیستم های پیاده روی را در میان پارک های ملی استرالیا می باشد. یکی از جهت های 3 تا 8 کیلومتری را در ارتفاع 3000 پایی که از آبشارها و جنگل های اوکالیپتوس عبور می نماید و با پایین آمدن به چشمه های عمیق می رسد را انتخاب کنید.

کاتومبا مقصدی است که حتما باید ببینید. 4 کیلومتر ازنقطه اکو به آبشارهای کاتومبا پیاده روی کنید تا یک چشم انداز بی نظیر از سه خواهر، یه تشکل سنگی را مشاهده کنید. در حالی که در آنجا هستید، به راه آهن خوش چشم انداز ای بروید که گفته می گردد که شیب دارترین خط راه آهن در دنیا است. برای گزینه های سخت تر، به آبشارهای ونورث بروید، جایی که جهت های دایره ای 4 تا شش کیلومتری میان جنگل های بارانی و آبشارهای بی شماری وجود دارد. گزینه دیگر بلک هیث است، جایی که می توانید در امتداد باغ های رودودندرون و از میان جنگل آبی برای چشم اندازهای تماشای از آبشارهای 2000 پایی و گوت طبیعت گردی کنید.

طول جهت: یک تا هشت کیلومتر

درجه سختی: آسان

برترین زمان سفر: شهریور تا آذر

پیاده روی بزرگ ویتساندی

بیشتر مردم به برای قایق رانی یا غواصی به جزایر ویتساندی می فرایند اما بیشتر آن ها از پارک ملی نیمه حاره ای نزدیک به آنجا بی خبرند. نقطه آغاز جهت برندی کریم می باشد که از میان طریق جنگل های کانوی عبور می نماید و به ساحل ایرلی می رسد. در این جهت می توانید درختان انجیر، نخل الکساندرا، کولاکاسیا (گوش فیل) و بلوط گل لاله ای را مشاهده کنید. پروانه هایی که میان درختان و گیاهان زیبا این منطقه هستند، را ببینید و لذت ببرید. چشم انداز های زیبا از جزایر متفاوت چندین نقطه در امتداد جهت قابل مشاهده هستند. سایت های کمپینگ را قبل از حرکت رزرو کنید و مراقب باشید که درخت استینگینگ که باعث بروز خارش می گردد دوری کنید.

طول جهت: 30 کیلومتر

درجه سختی: آسان تا میانه

برترین زمان سفر: فروردین تا شهریور

منبع: outsideonline.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2002

به "تور استرالیا ارزان: طبیعت استرالیا را در این مسیرها کشف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: طبیعت استرالیا را در این مسیرها کشف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید