عقیل کعبی: در هفته های ابتدایی لیگ از عملکردم راضی نبودم، تیم جوانی داریم و طرفداران باید شکیبا باشند

به گزارش تور تایلند، عقیلی کعبی، مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که طرفداران این تیم باید شکیبا باشند و در نیم فصل دوم از صنعت نفت حمایت نمایند.

عقیل کعبی: در هفته های ابتدایی لیگ از عملکردم راضی نبودم، تیم جوانی داریم و طرفداران باید شکیبا باشند

عقیل کعبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره عملکرد تیم صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: ما بد نتیجه نگرفتیم و البته عالی هم نبودیم. عملکرد صنعت نفت در نیم فصل اول متوسط بود، ولی کوشش می کنیم تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم. مسئله مشکل ساز این بود که از بازی های خانگی استفاده لازم را نبردیم و در خیلی از بازی ها که در آبادان برگزار گردید، با نتیجه تساوی زمین را ترک کردیم. اگر از بازی های خانگی بهتر استفاده می کردیم الان در جدول صندلی بهتری داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد خودش توضیح داد: من برای اولین بار است که در آبادان بازی می کنم. آن در هفته های ابتدایی لیگ از عملکردم راضی نبودم، چون با تیم هماهنگ نشده بودم، ولی رفته رفته شرایط بهتر شد. کوشش می کنم تا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم.

عقیل کعبی با ابراز رضایت از کار کردن با پائولو سرجیو مطرح نمود: سرجیو واقعاً از لحاظ فنی و شخصیتی یک مربی خوب است. او به بازیکنان تیم خصوصاً جوان ها یاری می نماید و همه بازیکنان هم رابطه خوبی با این مربی دارند. ما تیم جوانی داریم و می توانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم، فقط طرفداران باید شکیبا باشند و از تیم حمایت نمایند. آنها باید به تیم شان اعتماد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 490

به "عقیل کعبی: در هفته های ابتدایی لیگ از عملکردم راضی نبودم، تیم جوانی داریم و طرفداران باید شکیبا باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقیل کعبی: در هفته های ابتدایی لیگ از عملکردم راضی نبودم، تیم جوانی داریم و طرفداران باید شکیبا باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید