فاصله مالزی تا سنگاپور

به گزارش تور تایلند، رپرتاژ آگهی - یکی از پرطرفدارترین شهرهای مسافرتی، مالزی است. جاذبه های توریستی و طبیعی جالب و جذاب این کشور، مردم سراسر جهان را از دور و نزدیک به سوی خود می کشاند.اگر کشور مالزی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نموده اید، پیشنهاد می کنیم حدود 6 ساعت راه طی کنید و از کشور مدرن و زیبای سنگاپور هم دیدن کنید. سنگاپور در منطقه آسیای جنوب شرقی واقع شده است. در واقع کوچک ترین و البته پیشرفته ترین کشور این منطقه و البته یکی از برترین کشورهای جهان در صنعت آی تی و خدمات نفتی است. بدون شک لذت سفر به این جزیره کوچک را برای همواره به یاد خواهید داشت و برای این تصمیم و طی کردن این جهت 350 کیلومتری از مالزی تا سنگاپور، از خودتان تشکر خواهید کرد.

فاصله مالزی تا سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

مالزی از سنگاپور جداست (مالزی و سنگاپور دو مکان متفاوت هستند)

روزگاری نه چندان دور، سنگاپور بخشی از کشور مالزی بود. حدود 65 سال قبل سنگاپور به یک کشور مستقل تبدیل شد. کشوری کوچک که با پیشرفت سریعی که در صنعت داشت، به یکی از قطب های مالی دنیا تبدیل شده است. کشوری با جاذبه های گردشگری بی نظیر و طبیعتی زیبا.

زیما سفر برای گردش و بازدید از سنگاپور، برنامه های مهیجی دارد. که در لینک زیر میتوانید همه پیشنهادات ما را ببینید.

https://zima.ir/tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C

چگونه از مالزی به سنگاپور برویم؟

حالا که خود را برای لذتی چند برابر آماده نموده اید و قصد دارید با طی کردن راستای کوتاه، از کشور همسایه، و البته متفاوت و هیجان انگیز سنگاپور هم دیدن کنید، چند راه پیش رو دارید و بسته به شرایط و روحیه خود می توانید از قطار، اتوبوس یا تاکسی بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر از کشور سنگاپور به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.britannica.com/place/سنگاپور

اغلب تورها، اتوبوس را برای این سفر در نظر می گیرند. اتوبوس های این راستا بسیار راحت و شیک هستند. احساس ناراحتی و خستگی شما را آزار نخواهد داد و در نهایت از این انتخاب، خشنود خواهید بود!

اگر بخواهید قطار را برای این راستا انتخاب کنید، در جریان باشید که راستا یکسره و مستقیمی به سنگاپور وجود ندارد و شما باید در گماس از قطار پیاده شده و دوباره قطار دیگری سوار شوید. استفاده از تاکسی هم گزینه دیگری است که هزینه بالاتری دارد.

با ویزای مالزی می گردد به سنگاپور سفر کرد؟

همان طور که اشاره شد، سنگاپور و مالزی دو کشور همسایه هستند و حکومت و دولت جداگانه ای دارند؛ بنابراین با ویزای مالزی، نمی توانید وارد سنگاپور شوید و باید ویزای جداگانه ای دریافت کنید. کشور سنگاپور در ایران سفارتخانه ندارد. اما کارشناسان زیما سفر به راحتی این کار را برای شما انجام دهند. کافیست با ما تماس بگیرید.

بهترین زمان سفر به مالزی

در اغلب ماه های سال، دمای هوا یکسان است و نوسان چندانی ندارد. باغ پرندگان، سرسره آبی 600 متری، جنگل های بی نهایت زیبا و سبز، جزایر و سواحلی که می توان در آن غواصی کرد، پل آسمان و جذابیت های دلپذیر و دل انگیزی که نمی خواهید حتی پلک بزنید، تا مبادا لحظه ای را برای تماشای آن ها از دست بدهید.

مالزی کشوری استوایی و پر باران است. و فصل پاییز، پر باران ترین زمان در کشور مالزی است. ماه های ژون و جولای که معادل خرداد و تیرماه هستند، بهترین زمان برای حضور در تور مالزی است.

زیماسفر در تور مالزی و سنگاپور بهترین لحظه ها را برای شما رقم خواهد زد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1330

به "فاصله مالزی تا سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله مالزی تا سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید