ماجراجویی در پوکت

به گزارش تور تایلند، جزیره پوکت (phuket)، یکی از برترین جزایر کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. این جزیره توریستی در کشور تایلند، برای گردشگران خود تورهایی را برای تجربه ماجراجویی در نظر گرفته است.

ماجراجویی در پوکت

تور پرواز هانومان در پوکت

اگر از ارتفاع ترسی ندارید و به زیپ‌ لاین هم به چشم یک تفریح ساده نگاه می‌کنید، تورهای پرواز هانومان در تور ارزان پوکت فرصتی عالی برای تجربه‌ی هیجانی فراموش نشدنی و تماشای طبیعت پوکت را فراهم می‌کنند. چه تازه وارد شوید و با دوره‌های کوتاه را انتخاب نمایید، چه فرد بی‌باک و با تجربه‌ای باشید، در هرصورت راهنماهای انگلیسی زبان از ایمنی شما در هر قدمی که بردارید، اطمینان حاصل خواهند کرد. این جاذبه برای افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند، زوج‌های جوان و عاشقان طبیعت بسیار جالب و دیدن خواهد کرد.

پارک موضوعی پوکت فانتاسی

پارک فانتاسی‌آ (Phuket FantaSea)، مکانی عالی برای شب زنده‌ داری کل خانواده می‌باشد. این پارک با جاذبه‌های متنوع، فروشگاه‌ها، رویدادهای و نمایش‌های فرهنگی بزرگ وهمچنین سیرک‌های جذاب علاوه بر مفرح بودن، نمایانگر فرهنگ، تاریخ و هنر تایلند .می‌باشد. این مجموعه در زمینی به وسعت 140 هکتار قرار گرفته است. نمایش‌ها در این پارک از ساعت 9 شب آغاز شده و اگر برای شام و تماشای نمایش‌ها ثبت‌نام نمایید، بهتر است قبل از ساعت 18:30 عصر آنجا حضور داشته باشید. نکته دیکر در این پارک این است که همراه داشتن دوربین عکاسی در آن ممنوع می‎باشد.

تورهای وحش سیام در پوکت

شرکت سیام سافاری (Siam Safari)، برگزار کننده تورهای طبیعت گردی در پوکت به وسیله فیل‌ها است. در تور ارزان پوکت می‌توانید به همراه عشق زندگی خود را در یک تور عاشقانه‌ نیم روزی شرکت نمایید و سوار بر فیل‌ها یا قایق‌های سنتی در طول رودخانه، به دل طبیعت زیبای تایلند بروید. به علاوه فرصتی عالی برای یادگیری فرهنگ روستایی مردم تایلند در اختیار شما گذاشته خواهد شد. اگر به گشت‌زنی در حیات وحش علاقه دارید، سفر به پوکت با تور ارزان پوکت برای شما مناسب خواهد بود.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 244

به "ماجراجویی در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید