آشنایی با مزرعه گوسفند پاتایا (Pattaya Sheep Farm)

به گزارش تور تایلند، برای گشت و گذار در پاتایا نیاز به وقت زیادی دارید، زیرا جذابیت های این شهر بسیار زیاد است، یکی از این جاذبه های گردشگری محبوب مزرعه گوسفند پاتایا (Pattaya Sheep Farm) است که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با مزرعه گوسفند پاتایا (Pattaya Sheep Farm)

مزرعه گوسفند پاتایا از دیدنی های تایلند، در 8 ژوئن 2013 افتتاح شد . ساخت این مجموعه توسط کمپانی چانگ سیام بوده است. ساختمان های فانتزی زیبایی همچون طویله ، آسیاب بادی به سبک هلندی و اصطبل. می توانید اسب سواری کنید و با انواع حیوانات اهلی عکس بگیرید. اینجا مکانی بسیار عالی برای عکاسی است. گذراندن روزی شاد و مفرح و لذت بردن کودکان را در این مجموعه را تضمین می کنیم. بچه ها همچنین می توانند در پارک بازی که در این مجموعه وجود دارد ، بازی کنند.

مزرعه پرورش گوسفند پاتایا یکی از دیدنی های پاتایا ست که به منظور تفریح خانواده ها ساخته شده است . برای رفتن به اینجا می توانید تور آن را از دکه های فروش تور داخلی بخرید. در این مجموعه رستوران، مرکز استیک، مرکز برگر وجود دارد. حتی یک بازار کوچک شناور در این مجموعه خواهید دید که می توانید انواع محصولات لبنی و خوراکی گوسفندان و حتی سوغاتی بخرید . اگر چه این مزرعه بیشتر محبوب تایلندی هاست ولی اخیرا مورد استقبال گردشگران تور پاتایا نیز قرار گرفته است.

ساعت بازدید از مزرعه گوسفند پاتایا: 9 صبح تا 7 عصر

هزینه بازید از مزرعه گوسفند پاتایا

  • بزرگسالان 50 بات
  • کودکان 20 بات
  • کودکان زیر 110 سانتی متر قد: رایگان
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 346

به "آشنایی با مزرعه گوسفند پاتایا (Pattaya Sheep Farm)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مزرعه گوسفند پاتایا (Pattaya Sheep Farm)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید