معرفی هتل 5 ستاره یورواستارز تاور در مادرید

به گزارش تور تایلند، هتل یورواستارز تاور مادرید | Hotel Eurostars Madrid Tower

در بین هتل های 5 ستاره مادرید، هتل یورواستارز تاور مادرید Hotel Eurostars Madrid Tower هتلی 30 طبقه با امکانات تفریحی فراوان و باشگاه و حمام آبگرم است که در منطقه تجاری کوآترو تورس مادرید قرار گرفته است. تمام اتاق های آن نمایی از شهر را به شما ارائه می دهند. همچنین هتل یورواستارز تاور مادرید در شمالی ترین بخش پاسئو دو لا کاستلانا و در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. مجله خبرنگاران در این متن، به معرفی کامل هتل یورواستارز تاور مادرید می پردازد. در این معرفی، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های مادرید را بیان و بررسی می کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره یورواستارز تاور در مادرید

خدمات رفاهی هتل یورواستارز تاور مادرید

امکانات رفاهی در این هتل 5 ستاره شامل یک مرکز تجاری 24 ساعته و 20 اتاق جلسه است. امکانات فضای کنفرانسی به متراژ 1499 متر مربع در اختیارتان قرار می گیرد. این هتل لوکس همچنین راهنمای تور و بلیط، خدمات بلیط، انبار چمدان و تبدیل ارز می باشد. پارکینگ خصوصی بدون نیاز به رزرو در دسترس است و یک پارکینگ گاراژی نیز وجود دارد. برای خانواده های مهمان خدمات نگهداری از بچه ها، امکانات خشکشویی و لباسشویی رایگان و … فراهم می شود.

تمام خدمات نظافتی لباس از قبیل خشکشویی، اتوشویی و … نیازمند پرداخت هزینه بوده و تنها نظافت اتاق ها رایگان می باشد. سرویس حمل و نقل به اطراف را کرایه کنید یا برای راحتی بیشتر ترانسفر فرودگاهی به هتل درخواست دهید. فضایی برای افراد غیرسیگاری و فضای دیگری برای افراد سیگاری وجود دارد. برای کرایه ماشین به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط خواهید داشت. کارکنان هتل به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت می کنند و با خوشرویی جوابگوی تمام سوالات شما خواهند بود. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. در لابی، روزنامه رایگان، فضایی برای نشستن و لذت بردن از قهوه و چای به همراه تلویزیون واقع شده است. برای افراد کم توان یا ناتوان، ویلچر و امکانات دیگر مهیا بوده و آسانسور رفت و آمد بین 30 طبقه را برای شما مهمانان راحت می کند.

ورود به هتل یورواستارز تاور مادرید از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل یورواستارز تاور مادرید

برای ورزش های روزانه به مرکز تناسب اندام کاملا تجهیز شده بروید یا در استخر سرپوشیده هتل شنا کنید. استفاده از جکوزی رایگان بوده اما برای حمام و مرکز سلامتی و حمام آبگرم یا سونا باید هزینه پرداخت کنید.

رستوران هتل

بوفه صبحانه هر روز صبح آماده بوده و برای سفارش آن باید هزینه آن را پرداخت کنید. خدمات پذیرایی در اتاق نیز امکان پذیر است.

  • رستوران ولوورتا Volvoreta: این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای را به همراه وعده صبحانه، ناهار، شام و وعده های سبک تهیه و سرو می کند. این رستوران در طبقه 30 ام هتل قرار گرفته است و نمایی بسیار وسیع از شهر را ارائه می دهد.
  • کافه درون لابی: این کافه نیز همچون رستوران ولوورتا بوده و تنها محل سرو غذای متفاوتی با رستوران دارد.

امکانات اتاق های هتل یورواستارز تاور مادرید

هر اتاق هتل نمایی رو به شهر و کوهستان را به نمایش می گذارد و کفپوشی چوبی دارند. در اختیار همه شما مهمانان، منویی برای انتخاب انواع بالشت، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی، میز مطالعه، گاوصندوق دیجیتالی، چای ساز، قهوه ساز و امکانات اتوکشی قرار داده می شود. دوش و وان، حوله لباسی، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان مانند شامپو ها، خوشبوکننده ها، مسواک، خمیر دندان و سشوار در حمام دیده می شود.

در بین تمام 474 اتاق هایی مرتبط به هم پیدا می شود و تمام دیوارها، ضد صدا بوده و اگر تخت اضافه یا وسیله ای لازم داشتید، با پرداخت هزینه آن برایتان آورده می شود. دمای اتاق از درون آن و به خواست خود شما تنظیم می شود و خدماتی همچون بیدار کردن مهمان ها دارید. برای رزرو اتاق در هتل یورواستارز تاور مادرید یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل مادرید در سایت خبرنگاران مراجعه کنید. برای خانواده های مهمان، تخت نوزاد یا گهواره رایگان آورده می شود. اینترنت رایگان وای فای نیز، در همه اتاق ها در دسترس است.

انواع اتاق های هتل یورواستارز تاور مادرید

  • سوئیت جونیور: 60 مترمربع متراژ، نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت جونیور (2 بزرگسال+2 خردسال): متراژ آن، 60 متر مربع بوده و دارای یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی با نمایی رو به شهر می باشد.
  • اتاق سوپریر دبل: 30 مترمربع متراژ داشته و یک تخت دو نفره درون آن گذاشته شده است. سیگار کشیدن در این اتاق ممنوع می باشد.
  • استاندارد تریپل: مساحت به اندازه 30 مترمربع بوده و دوش و وان در حمام دارد.
  • استاندارد دبل سینگل و دبل سوپریر: مساحت به اندازه 30 مترمربع بوده و یک تخت دو نفره دارند.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر مادرید

  • ایستگاه چامارتین: در 800 متری شما قرار گرفته است. با 7 دقیقه رانندگی می توانید به این ایستگاه بروید. پیاده 15 دقیقه و با دوچرخه 4 دقیقه راه دارید.
  • بیمارستان رامون ایگرگ کاژال: در 1.2 کیلومتری شما قرار گرفته است. با 10 دقیقه رانندگی می توانید به این بیمارستان بروید. پیاده 23 دقیقه و با دوچرخه 8 دقیقه راه دارید.
  • ساختمان کنگره مادرید: این کاخ تا شما 2.8 کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی 12 دقیقه زمان می برد تا به اینجا برسید. با مترو خط 10 و سپس 8، حدود 35 دقیقه راه خواهید داشت.
  • استادیوم سانتیاگو برنابئو: فاصله استادیوم تا هتل، 2.9 کیلومتر است. پیاده نیم ساعت و با دوچرخه حدود 13 دقیقه راه دارید. با مترو شماره 10 تقریباً 17 دقیقه و با تاکسی 11 دقیقه طی این مسافت طول می کشد.
  • پوئرتا دو آلکالا: 6.5 کیلومتر دورتر است که با دوچرخه نیم ساعته و با دو خط مترو، حدود 30 دقیقه زمان می برد. اگر تاکسی بگیرید، 18 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • میدان پوئرتا دل سول: 7 کیلومتر تا هتل فاصله داشته که با دوچرخه 35 دقیقه و با دو خط مترو، حدود 25 دقیقه زمان می برد. اگر تاکسی سوار شوید، 23 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • : این پارک تا شما 7 کیلومتر فاصله دارد که با دوچرخه نیم ساعته به مقصد می رسید. مترو حدود 45 دقیقه، زمان می برد و با تاکسی 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : این میدان بزرگ در فاصله 7.1 کیلومتری شما قرار گرفته است. با تاکسی 24 دقیقه تا این محل راه خواهید داشت.
  • موزه ملی دل پرادو: 7.2 کیلومتر دورتر است که با دو خط مترو شماره 10 و اتوبوس خط 27، حدود 40 دقیقه و با تاکسی 20 دقیقه طول می کشد تا به این موزه برسید.
  • کاسا دو کمپو: این خانه در فاصله 7.3 کیلومتری شما قرار گرفته است. با تاکسی 22 دقیقه تا این محل راه خواهید داشت. مترو نیز شما را در مدت 50 دقیقه به این محل می رساند.
  • ایستگاه قطار آتوچا مادرید: 7.8 کیلومتر از شما دورتر بوده که با دو خط متروی تندرو، طی این راستا نیم ساعت طول می کشد. ماشین 22 دقیقه ای شما را در این محل پیاده می کند.
  • : تا این اقامتگاه، 10 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی، 13 دقیقه ای به هتل می رسید.

موقعیت هتل یورواستارز تاور مادرید

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، مادرید 28046، 259 بی، پاسئو دو لا کاستلانا

Paseo de la Castellana, 259 B, 28046 Madrid, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2022

به "معرفی هتل 5 ستاره یورواستارز تاور در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره یورواستارز تاور در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید