موافقت با صدور مجوز اولیه تاسیس 21 مجموعه گردشگری جدید در اصفهان

به گزارش تور تایلند، معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از موافقت با صدور مجوز اولیه تاسیس 21 مجموعه گردشگری جدید در پهنه استان در چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری استان اصفهان اطلاع داد.

موافقت با صدور مجوز اولیه تاسیس 21 مجموعه گردشگری جدید در اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، سید علی صالح درخشان معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این مطلب اضافه کرد: در چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از مجموع 27 طرح ارائه شده، اعضاء کمیته با اکثریت آراء با صدور مجوز اولیه جهت تاسیس 21 مجموعه گردشگری موافقت کردند.

او در زمینه مجوزهای صادر شده در این نشست اظهار کرد: در این نشست با تاسیس 5 مجموعه گردشگری، شامل تاسیس 1 مهمانپذیر، 3 اقامتگاه سنتی و 1 سفره خانه سنتی در شهر تاریخی اصفهان موافقت شد.

درخشان توضیح داد: از نکات قابل توجه در این بحث موافقت با تاسیس 3 اقامتگاه سنتی و نجات 3 خانه تاریخی در شهر اصفهان در راستای توسعه توامان اقتصاد و فرهنگ در اصفهان است.

او همچنین گفت: در این نشست با تاسیس 1 سفره خانه سنتی در شهرستان خمینی شهر، 2سفره خانه سنتی در شهرستان مبارکه، تاسیس 1 سفره خانه سنتی در شهرستان مبارکه و 1 سفره خانه سنتی در شهرستان نائین موافقت شد.

معاون سرمایه گذاری و طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین تاکید نمود: در چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، مجوز اولیه تاسیس 1 رستوران بین راهی در خوروبیابانک، تاسیس یک مجتمع گردشگری در منطقه شرق شهرستان اصفهان، تاسیس 1 مجتمع گردشگری در ورودی شهرستان خوانسار، مجوز اولیه تاسیس 2 مجتمع گردشگری در شهرستان گلپایگان و مجوز تاسیس یک کمپینگ گردشگری در شهرستان نطنز صادر شد.

درخشان همچنین ادامه داد و گفت: در چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری مجوز اولیه تاسیس یک مجتمع گردشگری در شهرستان بوئین و میاندشت، مجوز اولیه تاسیس 2 کمپینگ عشایری در شهرستانهای اصفهان و مبارکه و 3 مجتمع گردشگری در شهرستان شاهین شهر و میمه، چادگان و تیران و کرون صادر شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 692

به "موافقت با صدور مجوز اولیه تاسیس 21 مجموعه گردشگری جدید در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با صدور مجوز اولیه تاسیس 21 مجموعه گردشگری جدید در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید