نجات کودک به وسیله مادر پس از وقوع آتش سوزی

به گزارش تور تایلند، مادر فداکار با شکستن پنجره خانه پیروز شد جان دخترش را در حادثه آتش سوزی نجات دهد.

نجات کودک به وسیله مادر پس از وقوع آتش سوزی

خبرنگاران - یک زن کانادایی با شکستن شیشه پنجره آپارتمان محل زندگی اش پیروز به نجات جان نوزادش در حادثه آتش سوزی شد.

بنا به گزارش CTVnews، در حالی که پس از وقوع آتش سوزی در ساختمان تامارا هریس به همراه دختر 10 ماهه اش در واحد خود گرفتار شده بود، این مادر فداکار با شکستن پنجره، جان دخترش را نجات داد.این حادثه صبح روز چهارشنبه در منطقه اتوبیکو در تورنتو کانادا رخ داد.

بنا به این گزارش تامارا پس از شکستن شیشه پنجره، پیروز شد فرزندش را برای یکی از همسایگان که در پایین حضور داشت پرتاب کرد. بنا به این گزارش این زن در حالی که در طبقه دوم ساختمان محبوس شده بود با تماشا دود غلیظ در راهروی ساختمان نگران حال کودکش شد. تامارا احساس کرد تنها راهی که می تواند جان دخترش خردسالش را نجات دهد شکستن پنجره و تحویل این کودک به فرد احتمالی است که در بیرون از ساختمان حضور دارد.

او در این باره گفت: من گفتم بسیار خب. بچه ام در معرض خفه شدن قرار گرفته و اگر کاری نکنم هر دو نفر ما خفه خواهیم شد؛ بنابراین شیشه پنجره را شکستم.

بیشتر بخوانید

یکی از همسایگان تامارا که در بیرون از ساختمان حضور داشت خود را به پایین پنجره رساند و پیروز شد بدون وارد آمدن آسیب کودک را در هوا بگیرد. با وجود آنکه این مادر فداکار به علت شکستن شیشه پنجره دچار بریدگی دست شده و به علت دود غلیظ زیاد در معرض خطر قرار داشت، با رسیدن ماموران آتشنشانی نجات یافت.

آندره جانسون، یکی از مستاجران این ساختمان می گوید که دود بسیار غلیظ بود. او گفت که قبل از رسیدن آتشنشانان به سمت درب خروجی دوید و آغاز به صدازدن ساکنان در راهرو کرد تا به سمت صدای او بیایند. آتشنشانان آتش را به سرعت مهار کردند با این حال به دو واحد خسارت زیادی وارد شد. مستاجران شرایط را ترسناک توصیف کردند.

اتوبوس های TTC برای تامین سرپناه ساکنان ساختمان از سرما در محل حادثه مستقر شدند. یک مقام مسئول گفت که بیش از 40 نفر مجبور به ترک واحد های خود شدند.

لازم به ذکر است؛ پس از این حادثه این زن و دخترش نیز به بیمارستان منتقل شدند. حال هر دو نفر آن ها مساعد گزارش شده است. قرار است آنها برای اقامت به هتل منتقل شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2031

به "نجات کودک به وسیله مادر پس از وقوع آتش سوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات کودک به وسیله مادر پس از وقوع آتش سوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید