هتل آماری واترگیت بانکوک

به گزارش تور تایلند، هتل آماری واترگیت بانکوک، یکی از  بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید در تور تایلند در ان اقامت کنید. این هتل در منطقه تجاری Pathumwan قرار گرفته است و امکانات و خدمات عالی را در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می‌دهد.

هتل آماری واترگیت بانکوک

هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک دارای 569 اتاق لوکس و مجلل است. هر اتاق این هتل با امکاناتی همچون سرویس تختخواب، تهویه مطبوع، امکانات چای و قهوه، اتو، حمام خصوصی با وان و لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های تلویزیونی ماهواره ای، خدمات 24 ساعته و اینترنت از گردشگران تور تایلند پذیرایی می‌کند.

هتل آماری واترگیت در نزدیکی مرکز جهانی پلازا و مقابل بازار عمده فروشی Pratunam قرار دارد. بازار و مراکز خرید زیادی در نزدیکی هتل قرار دارند . همچنین جاذبه های مهمی از جمله کاخ بزرگ و وات آرون در حدود 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. مرکز کنوانسیون ملی ملکه سیریکیت 8 کیلومتر ، مرکز نمایشگاه بیتکو 15 کیلومتر و فرودگاه سوورنابومی در فاصله 40 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است.

اقامت در منطقه Pratunam  برای کسانی مناسب می‌باشد که برای تجارت و یا خرید با تور تایلند همراه می‌شوند. میدان سیام تنها 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل آماری واترگیت بانکوک از هتل های 5 ستاره عالی در این شهر می‌باشد. موقعیت خوب هتل در کنار خدمات و امکانات عالی آن باعث شده که این هتل مورد توجه گردشگران تور بانکوک قرار بگیرد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 331

به "هتل آماری واترگیت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آماری واترگیت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید