هتل آوانی اتریوم بانکوک

به گزارش تور تایلند، هتل آوانی اتریوم بانکوک، یکی از هتل‌های با کیفیت و عالی با درجه بندی 4 ستاره در تور تایلند است که قیمت خوبی هم دارد. این هتل در کنار خیابان Petchburi قرار گرفته و 700 متر با ایستگاه مترو Phetchaburi فاصله دارد.

هتل آوانی اتریوم بانکوک

هتل 4 ستاره آوانی اتریوم در نزدیکی ایستگاه مترو MRT-Phetchaburi واقع شده است . مراکز خرید و رستوران‌های زیادی در اطراف خود دارد. مرکز کنفرانس ملی Queen Sirikit، مرکز خرید Sukhumvit و Emporium نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند. فرودگاه بین المللی بانکوک نیز در فاصله 20 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تور تایلند است.

هتل آوانی اتریوم بانکوک 23 طبقه است و در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده. موقعیت خوب و امکانات عالی این هتل باعث محببویت آن در بین گردشگران تور تایلند است.

هتل آوانی اتریوم یکی از محبوب ترین هتل های تور تایلند است که دارای 568 اتاق می‌باشد و امکاناتی مانند تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار ، اتاق های ضد صدا ، ناهارخوری ، بالکن ، امکانات چای و قهوه، سرویس تختخواب، میز در اتاق ، امکانات اتو، حمام خصوصی، سشوار، حوله، دمپایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن حمام، تلویزیون صفحه نمایش تخت و اینترنت رایگان مجهز شده است. اتاق های همگی دارای مبلمان سنتی راحت هستند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 330

به "هتل آوانی اتریوم بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل آوانی اتریوم بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آوانی اتریوم بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید