هتل ایبیس بانکوک

به گزارش تور تایلند، هتل ایبیس، از معروف‌ترین هتل‌های تور تایلند در بین گردشگران است چرا که امکانات خوبی ارائه می‌دهد و موقعیت آن در شهر بانکوک بسیار عالی است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل ایبیس بانکوک

هتل ایبیس که از محبوب ترین هتل های بانکوک می‌باشد ، تنها 1.6 کیلومتر از پارک لمپینی ، سایام پاراژون و ترمینال 21 فاصله دارد . ایستگاه مترو و ایستگاه متروی MRT-Khlong Toei در نزدیکی هتل نمی‌باشد. اموال در فاصله 8 کیلومتری مرکز شهر بانکوک قرار گرفته است. ایستگاه مترو و Skytrain نیز در نزدیکی این هتل می‌باشند.

هتل ایبیس دارای 213 اتاق می باشد که دارای تجهیزاتی همچون یخچال ، تلویزیون ماهواره ای، تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، امکانات چای و قهوه، میز در اتاق، امکانات اتو، حمام خصوصی با وان، دوش سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون صفحه نمایش تخت، تلفن مستقیم، رادیو، مبلمان ساده و سبک چوب و اینترنت رایگان Wi-Fiمی باشند . برخی از اتاقها دارای منظره ای از پارک لمپینی در تور تایلند می‌باشند.

این هتل در سال 2007 افتتاح شده و از هتل های محبوب گردشگران تور تایلند است. موقعیت عالی، امکانات کامل در کنار قیمتی مقرون‌به‌صرفه از دلایل محبوبیت این هتل است.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 328

به "هتل ایبیس بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایبیس بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید