هتل های برتر در شهر قدیمی چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، اگر در سفر به تایلند قصد دارید در بخش تاریخی چیانگ مای اقامت داشته باشید از میان هتلهایی که ما پیشنهاد داده ایم انتخاب نمایید این 5 هتل قیمتهای متنوعی دارند و بهترین های این منطقه از چیانگ مای به شمار میروند.

هتل های برتر در شهر قدیمی چیانگ مای

اقامت در هتل The 3 Sis در تور چیانگ مای

این هتل فقط چند دقیقه با پای پیاده از برخی از مهم‌ترین معبدهای شهر فاصله دارد و احتمالا یکی از بهترین مهمانخانه‌های چیانگ مای باشد. این هتل توسط 3 خواهر اداره می‌شود و به تازگی گسترش یافته است. بنابراین شما می‌توانید بین اتاق‌های قیمت پایین‌تر بخش عقبی یا اتاق‌های فوق‌العاده جذاب جدید در بخش جلویی هتل انتخاب کنید. در هر دو حالت، ارزش چیزی که نصیبتان می‌شود نسبت به پولی که پرداخت می‌کنید بالا است. سالن اصلی هتل فضای خنک و شیکی دارد و در آنجا مکان‌های زیادی برای استراحت کردن و برنامه‌ریزی بقیه تور چیانگ مای خود در اختیار خواهید داشت. این هتل وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. صبحانه در کافه هتل سرو می‌شود و از مواد به دست آمده از مزرعه خانوادگی تهیه می‌گردد یکشنبه‌بازار چیانگ مای در نزدیکی همین هتل قرار گرفته است.

اقامت در هتل Pak Chiang Mai در تور چیانگ مای

این مهمانخانه کوچک و شیک چیانگ مای، تمام آن چیزهای خوبی که پایتخت شمال باید داشته باشد را دارد: راحتی، شیک بودن، داشتن محیطی دوستانه و یک جو آرامش‌بخش. اتاق‌ها طراحی ساده‌ای دارند ولی راحت و دوست‌داشتنی هستند. رستوران و اسپای کوچک هتل هم از محبوب‌ترین بخش‌های هتل بین مسافران تور تایلند هستند. خدمات دوستانه، صبحانه ارگانیک و خوشمزه و وای‌فای، تجربه شما از اقامت در این هتل را به سطح بالاتری می‌رسانند.

اقامت در هتل Tamarind Village در تور چیانگ مای

برای آنهایی که می‌خواهند از زیبایی روستایی چیانگ مای لذت ببرند و همزمان آن راحتی و آسایشی که تایلند به آن مشهور است را از دست ندهند، هتل Tamarind Village چیانگ مای بهترین انتخابی است که در اختیار دارند. این هتل تنها چند دقیقه از منطقه شلوغ دروازه Tha Phae فاصله دارد. این هتل با دیواری از باقی شهر جدا شده و به مسافران تور چیانگ مای این حس را می‌دهد که در واحه‌ای آرام و ساکت قرار گرفته‌اند. اتاق‌های هتل، بزرگ و پر از صنایع دستی محلی هستند؛ در عین حال امکانات مدرنی که شما از یک هتل لوکس انتظار دارید نیز از یاد نرفته‌اند. اسپا، رستوران و استخر شنا، این هتل را به تنها هتل با تمام امکانات در داخل شهر قدیمی و البته جذاب‌ترین آنها تبدیل می‌نمایند.

اقامت در هتل Parasol Inn در تور چیانگ مای

به فاصله کوتاهی از معبد Pan Tao، این هتل کوچک و شخصی قرار گرفته است. اتاق‌ها تمیز و روشن هستند و مبلمان ساده‌ای دارند، اما لوازم اضافی مانند یخچال و تلویزیون در اتاق‌ها وجود دارند. فضای زیادی برای استراحت در هتل وجود دارد. شما همچنین می‌توانید از یک فنجان قهوه تایلندی در رستوران کنار هتل لذت ببرید.

اقامت در مهمانخانه Julie در تور چیانگ مای

با این که مهمانخانه Julie ارزان‌ترین هتلی است که در مرکز چیانگ مای می‌توانید بگیرید با این حال مانند مهمانخانه‌ها و خوابگاه‌های مورد علاقه کوله‌پشتی‌گردها نیست. اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی فوق‌العاده ساده اما همیشه تمیز و راحت هستند. فضاهای عمومی هتل مکان‌های خوبی برای استراحت و گپ زدن با دیگر مسافران هستند. مهمانخانه جولی سیستم تهویه مطبوع ندارد اما اگر در فصل خنک به چیانگ مای بروید نبود آن را زیاد حس نخواهید کرد. این مهمانخانه بین مسافران تور تایلند بسیار محبوب است، بنابراین قبل از سفر رزروهای خود را انجام دهید. در این مهمانخانه می‌توانید انتظار دیدن تعداد زیادی کوله‌پشتی‌گرد را داشته باشید.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 303

به "هتل های برتر در شهر قدیمی چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های برتر در شهر قدیمی چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید