هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک

به گزارش تور تایلند، هتل ماندرین سنتر پوینت هتلی 4 ستاره و مقرون‌به‌صرفه در تور تایلند است. این هتل با خدمات عالی که دارد شناخته شده است. هتل ماندرین بانکوک با امکانات رفاهی که دارد، از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود.

هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک

هتل ماندرین دارای 374 اتاق مدرن و معاصر ، لوکس ، مجلل و سوئیت های بزرگ و لوکس می‌باشد. اتاق های سبک مدرن با تجهیزاتی همچون تلویزیون LED ، اینترنت رایگان WIFI که با بهترین مبلمان تزئین شده اند . علاوه بر این ، تمام اتاق ها دارای حمام اختصاصی با صندلی حمام و دوش ، لوازم آرایشی و سشوار، یخچال و مایکروویو می‌باشند.

هتل 4 ستاره ماندرین که از بهترین هتل های بانکوک می‌باشد، در نزدیکی مترو بانکوک واقع شده و در نزدیکی جاذبه های اصلی مانند مرکز خرید MBK ، سیام پاراژون ، Thaniya Plaza و مرکز سرگرمی معروف پاتونگ قرار گرفته است. کاخ بزرگ و شهر چینی ها در بانکوک تنها چند دقیقه با این هتل فاصله دارند . مهمانان هتل با استفاده از مترو و BTS Skytrain می توانند به هر نقطه ای از شهر در تور تایلند سفر کنند.

ترکیبی از آسایش با سبک نفیس ، سوئیت های لوکس و مجهز و عالی که برای رضایت مسافرین تجاری و تفریحی تور تایلند طراحی شده‌ است. تمام اتاق های این هتل دارای تختخواب های 7 فوتی می‌باشند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 329

به "هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ماندرین سنتر پوینت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید