هتل ویستا پاتایا 4 ستاره

به گزارش تور تایلند،  هتل 4 ستاره ویستا (Hotel Vista)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر ساحلی پاتایا برای تجربه اقامتی با کیفیت است. انتخاب هتل در پاتایا یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از سفر انجام بدهید، بنابراین با اطلاع از امکانات و خدمات هتل، آن را برای اقامت انتخاب نمایید.

هتل ویستا پاتایا 4 ستاره

هتل 4 ستاره ویستا از بهترین هتل‌های شهر پاتایا با موقعیت مناسب نسبت به بهترین جاذبه‌های این شهر است. در سال 2008 به بهره برداری رسیده و در 8 طبقه دارای 135 اتاق دلوکس، سوئیت دوخوابه و Club Luxx می‌باشد.

حمام اختصاصی در دسترس است و استفاده از اینترنت وای فای نیز امکان پذیر گشته است. تهویه مطبوع، خط تلفن مستقل، بطری آب، سرویس چای و قهوه، سشوار، حوله حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی از بهترین امکانات این هتل برای تجربه یک اقامت آرام  و آسان در تور پاتایا می‎باشد.

استخر روباز هتل با صندلی های آفتابگیر و حوله برای داشتن ساعاتی خوش مناسب است و برای پیگیری تمرین ها و ورزش های روزانه می توان به اتاق ورزش هتل مراجعه نمود. همچنین امکان کرایه دوچرخه برای گشت‌وگذار و دیدن زیبایی‌های اطراف هتل فراهم شده.

دسترسی به اینترنت وای فای، پارکینگ، روم سرویس 24 ساعته، خدمات دربان، کرایه خودرو، لاندری، خشکشوئی، شاتل فرودگاه، فکس و کپی، انبار چمدان، اتاق های خانوادگی، سرویس شاتل، فروشگاه و تهویه مطبوع از خدمات و امکانات رفاهی هتل ویستا پاتایا است. کارکنان این هتل حرفه‌ای هستند و با مهمانان با نهایت احترام برخورد می‌کنند.

هویه مطبوع، خط تلفن مستقل، بطری آب، سرویس چای و قهوه، سشوار، حوله حمام، دمپائی و لوازم بهداشتی از امکانات هر یک اتاق‌های این هتل برای بازدید هستند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 253

به "هتل ویستا پاتایا 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ویستا پاتایا 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید