پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

به گزارش تور تایلند، پوکت از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. پارک آبی اسپلش جانگل پوکت (Splash Jungle Water Park Phuket)، یکی از برترین جاذبه‌های تور پوکت برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است.

پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

پارک آبی اسپلش جانگل از بهترین جاذبه‌های تور پوکت است که باید با خانواده خود به آن سری بزنید. این پارک در روزهای گرم تایلند می‌تواند لحظاتی خوشی را برای شما و خانواده‌تان مهیا کند. در این پارک به نیاز تمام رده‌های سنی توجه شده است و بازی‌های متعددی برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است. لذا شما نیز اگر همراه با خانواده خود به این جاذبه مراجعه کردید می توانید از این پارک به عنوان یکی از تفریحات خانوادگی استفاده نماید و ساعاتی بیادماندنی را تجربه نمایید.

یکی از جاذبه‌هایی که در تور پوکت با خانواده به شما توصیه می‌کنیم، مراجعه نمایید، مراجعه به پارک اسپلش جانگل است. این پارک برای هر سن و سلیقه‌ای تفریحاتی آماده کرده است.

پارک های آبی از پرطرفدارترین تفریحات تایلند به شمار می‌روند که معمولا در هر شهر توریستی این کشور حداقل یک پارک دارد تا بتوانند گردشگران بیشتری را به سوی خود جذب کنند. پارک آبی پوکت در ساحل مای خائو قرار گرفته است و دارای سرسره‌ها و استخرهای متعدد برای تفریح است. وجود انواع وسایل و امکانات متنوع مانند استخر موج، استخر کودکان ، اسلایدهای لوله‌ای، رودخانه و دریاهای شبیه سازی شده، کافه ها و رستوران سبب شده است که این جاذبه در صدر اول برنامه سفر گردشگران حرفه‌ای تور پوکت قرار بگیرد.

پارک آبی جنگلی اسپلش سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کرده که برای تفریح و گردش به پوکت سفر می‌کنند. این مجموعه تفریحی هر روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر به گردشگران تور پوکت خدمت رسانی می‌کند. قیمت بلیط برای بزرگسالان 1295 بات و کودکان 5 تا 12 سال 650 بات است. همچنین کودکان زیر 5 سال نیز ب دریافت بلیت ندارند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 270

به "پارک آبی اسپلش جانگل پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی اسپلش جانگل پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید