پارک انرژی های نو در شیراز احداث می گردد

به گزارش تور تایلند، رئیس کمیسیون حمل ونقل و عمران شورای شهر شیراز گفت: پارک انرژی های نو در آینده ای نزدیک با همکاری شهرداری شیراز و سازمان بهره وری انرژی ایران و دانشگاه شیراز در منطقه برف فروشان احداث می گردد.

پارک انرژی های نو در شیراز احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران ، نواب قائدی شنبه 12 آبان در جمع خبرنگاران اضافه نمود: سال 91 تفاهم نامه ای بین شهرداری، سازمان بهره وری انرژی ایران(سانا) و دانشگاه شیراز منعقد و براساس آن دانشگاه شیراز متعهد به انجام مطالعات و شهرداری موظف به تامین مکانی برای پارک انرژی های نو شدند.

وی با بیان اینکه براساس این تفاهم نامه تهیه و نصب تجهیزات و هزینه اجرای پارک به سابا محول شده است، از اختصاص زمینی در بزرگراه حسینی الهاشمی در منطقه برف فروشان برای احداث پارک توسط شهرداری اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به رویکرد استفاده از انرژی های نو و تاثیر این پارک در فرهنگ سازی و اموزش مفاهیم برای دانشجویان و دانش آموزان کوشش داریم این اقدام با سرعت بیشتری اجرایی گردد.

رئیس کمیسیون حمل ونقل و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به تشکیل کمیته های عمران، حمل و نقل و ترافیک و انرژی و تاسیسات ذیل کمیسیون اظهار داشت: پس از ارائه گزارش اخرین وضعیت پارک، این موضوع در کمیته انرژی و تاسیسات کمیسیون ارجاع خواهد شد تا پس از آنالیز کارشناسی نسبت به آن، تصمیم مقتضی اتخاذ گردد.

قائدی با اشاره به انجام مطالعات اولیه توسط دانشگاه شیراز و آماده شدن زیرساخت ها توسط شهرداری، خواهان تکمیل مطالعات و اجرای فاز اول پارک انرژی نو شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 484

به "پارک انرژی های نو در شیراز احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک انرژی های نو در شیراز احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید