پدر طارمی: مشکل گلزنی مهدی رفع می گردد

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران، ماجرای ناکامی گلزنی مهدی طارمی در این فصل از 4 آبان و بازی با سانتاکلارا در مسابقات لیگ کاپ آغاز شد. طارمی تا پیش از آن به واسطه پاس گلی که در ملاقات با آث میلان ایتالیا داده بود و بعلاوه هت تریک مقابل توندلا در لیگ پرتغال (1 آبان) شرایط بسیار ایده آلی در پورتو داشت اما به تدریج مشکل گلزنی روی عملکرد او سایه انداخت.

پدر طارمی: مشکل گلزنی مهدی رفع می گردد

طارمی در 11 بازی گذشته برای پورتو گلزنی ننموده است و هر هفته رسانه ها و کارشناسان بیش از پیش عملکرد او را زیر ذره بین برده اند. همین موضوع باعث شد تا طارمی در یکی، دو مسابقه هم نیمکت نشین گردد؛ جایی که مربی این تیم به صراحت اظهار داشت کادر فنی پورتو برای اینکه آرامش ذهنی به طارمی بازگردد و او از کانون توجهات خارج گردد این تصمیم را گرفته است.

باوجود عدم موفقیت در گلزنی، مهاجم تیم ملی ایران اما در فرایند تیمی پورتو تاثیرگذار بوده و حمایت رسانه ها، کارشناسان و مربیان پورتو را در پی داشته است. طارمی در آخرین بازی پورتو که در جام حذفی برابر بنفیکا برگزار گردید، یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و توپ را به تیرک دروازه زد اما امیدوار است در بازی روز دهم دی مقابل همین بنفیکا و این بار در مسابقات لیگ، طلسم گل نزدن هایش را بشکند.

طارمی در بازی با بنفیکا

این مهاجم ایران در حال حاضر در لیگ پرتغال 7 گل به ثمر رسانده و در لیگ کاپ و لیگ قهرمانان اروپا هم هر کدام یک بار دروازه حریفان پورتو را باز نموده است تا در مجموع 9 گل زده باشد.

خبرنگاران برای آنالیز مشکل طارمی سراغ علیرضا (علیشاه) طارمی پدر این مهاجم رفت. مهدی طارمی بارها از پدرش به عنوان نخستین مربی اش نام برده است. او حتی در مصاحبه با مجله لیگ قهرمانان اروپا تاکید نمود هر چه از فوتبال می داند به لطف پدرش است.

علیرضا طارمی در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد مشکل مهدی طارمی بیشتر روحی و روانی باشد، گفت: همینطور است. این مشکل برای هر بازیکنی پیش می آید. ان شاءالله حل می گردد.

وی که تمایل چندانی به صحبت نداشت، در مورد اینکه آیا امیدوار هستید این مشکل با یک گل رفع گردد؟ تاکید نمود: ان شاءالله. به امید خدا. شرایط مهدی بهتر است و خودش هم امیدوار است به این فرایند انتها بدهد.

علیرضا طارمی بعلاوه درباره پورتو گفت: پورتو اگر همین فرایند را ادامه بدهد، شانس قهرمانی در لیگ پرتغال را دارد. ان شاءالله که تیم لاتزیو را هم در لیگ اروپا شکست بدهند.

تمرین مهدی طارمی در کنار پدرش در بوشهر

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1982

به "پدر طارمی: مشکل گلزنی مهدی رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدر طارمی: مشکل گلزنی مهدی رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید