تور قطر ارزان: پروازهای باری ایران و قطر به 36 پرواز هفتگی افزایش یافت

به گزارش تور تایلند، تهران (پانا) - رییس سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری جلسه مشترک خود با نماینده قطر ایرویز اطلاع داد و گفت با قطر برای برقراری 36 پرواز باری هفتگی به صورت دو طرفه و بدون محدودیت توافق شد.

تور قطر ارزان: پروازهای باری ایران و قطر به 36 پرواز هفتگی افزایش یافت

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش روابط سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش در مورد مذاکرات صورت گرفته در قطر در مورد توسعه همکاری های دو کشور در صنعت هوایی، اضافه نمود: پیرو مذاکرات رییس جمهوری با امیر قطر و بعلاوه وزیر راه و شهرسازی با وزیر حمل و نقل این کشور، جلسه مشترکی با نماینده قطر ایرویز برگزار گردید.

وی گفت: در این جلسات بر توسعه همکاری های دوجانبه و افزایش پروازهای مسافری و باری بین دوکشور تاکید و در حوزه بار، در فاز نخست برای برقراری 36 پرواز باری هفتگی به صورت دو طرفه و بدون محدودیت توافق شد.

فرودگاه کیش پایه پروازی مسابقات جام جهانی2022 می گردد

محمدی بخش با اشاره به توافق انجام گرفته درخصوص افزایش پروازها و استفاده از امکانات صنعت هوایی و گردشگری ایران برای یاری به قطر در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در این کشور، اضافه نمود: در مورد افزایش پروازها به خصوص در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قرار شد در آینده نزدیک تیمی متشکل از سازمان هواپیمایی کشوری و نهادهای ذی ربط همانند گذرنامه و مرز هوایی، منطقه آزاد و میراث فرهنگی و گردشگری با مقامات هم پایه از کشور قطر جلساتی را در جزیره کیش برگزار می کنیم تا بتوانیم از ظرفیت کیش به عنوان یاری کننده به برگزاری جام جهانی قطر برای مرز هوایی، تردد و اسکان استفاده کنیم.

وی در مورد استفاده از فرودگاه های کشور به خصوص جزیره کیش در زمان برگزاری جام جهانی قطر، توضیح داد: در جلسه ای که رییس جمهوری با امیر قطر داشت، امیر قطر در بهره برداری از فرودگاه های ایران از جمله کیش برای جام جهانی تاکید داشته و دستور اقدام صادر کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بعلاوه از کوشش دست اندرکاران برای اجرایی شدن توافقات جهت تسهیل تردد هموطنان برای ملاقات بازی های جام جهانی تیم فوتبال کشورمان اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2076

به "تور قطر ارزان: پروازهای باری ایران و قطر به 36 پرواز هفتگی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: پروازهای باری ایران و قطر به 36 پرواز هفتگی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید