پلاک اتوبوس ها و خودروهای حمل زباله دودزا را اعلام کنید

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران آنلاین:معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از شهروندان خواست تا نسبت به معرفی خودروهای آلاینده شهرداری تهران یاری نمایند.

پلاک اتوبوس ها و خودروهای حمل زباله دودزا را اعلام کنید

محسن پورسیدآقایی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام تشدید نظارت بر آلایندگی ناوگان خودرویی شهرداری تهران گفت: از زمان اجرای طرح کاهش در سراسر شهر تهران پیگیر وضعیت آلایندگی ناوگان خودروی شهرداری تهران به خصوص در حوزه اتوبوس ها و خودروهای حمل زباله بودیم چرا که هم اتوبوس و هم خودروهای حمل زباله نسبت به سایر ناوگان خودرویی در سطح شهر بیشتر تردد می نمایند.

او اضافه کرد: از شهروندان درخواست می گردد در صورت ملاحظه آلایندگی اتوبوس ها و خودروهای حمل زباله با سامانه 137 و 1888 تماس گرفته و پلاک خودروی مربوطه را اعلام نمایند. متاسفانه عمر خودروهای حمل زباله معاونت خدمات شهری بیش از حد مجاز است و به همین دلیل سبب شده است که این خودروها هر چند ماه یک بار احتیاج به معاینه مجدد باشند.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران گفت: معاون اقتصادی و اداری شهرداری تهران به تمامی واحدها اعلام نموده که پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران خدمات شهری تنها منوط به داشتن معاینه فنی خودروهاست. کنترل در زمینه داشتن معاینه فنی ناوگان افزایش می یابد؛ چرا که شهرداری تهران در اجرای طرح کاهش جدی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 598

به "پلاک اتوبوس ها و خودروهای حمل زباله دودزا را اعلام کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاک اتوبوس ها و خودروهای حمل زباله دودزا را اعلام کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید