پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا

به گزارش تور تایلند، نیروهای پلیس کانادا به سه گروه تقسیم شده اند: نیروی فدرال , پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا , پلیس ایالتی و پلیس شهری. یکی از شناخته شده ترین سازمان ها برای خدمت در مناطق شمال غربی آن زمان تاسیس شد. این شهر هنوز اولین نیروی پلیس در یوکن , قلمروهای شمال غربی و قلمرو است , اما صلاحیت کامل اجرای قوانین فدرال در سراسر کانادا را دارد که شامل کنترل مواد مخدر می شود.

پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حفظ صلح , نظم و امنیت عمومی و پیش گیری و بررسی جرایم جنایی و نقض قوانین استانی مسئولیت های استانی است. انتاریو و کبک نیروهای پلیس ایالتی خودشان را دارند , اما همه استان های دیگر برای اجرای این کارکردها درگیر می شوند. قوانین ایالتی آن را برای شهرها و شهرها اجباری می سازد و روستاها و شهرستان های با تراکم جمعیت کافی و املاک واقعی را برای حفظ نظم و قانون در جوامع خود فراهم می کنند. بیشتر شهرداری ها نیروهای خود را حفظ می کنند , اما برخی دیگر به پلیس ایالتی یا دولت محلی , تحت قرارداد , رسیدگی می کنند. سرویس اطلاعات امنیتی کانادا برای جایگزینی سرویس امنیتی که قبلا ً توسط شورای امنیت ارائه شده بود , ایجاد شد. هدف این سازمان انجام تحقیقات امنیتی در داخل کانادا مربوط به خرابکاری , تروریسم و جاسوسی خارجی است.

انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 809

به "پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید