پنج تا از زیباترین سواحل تایلند

به گزارش تور تایلند، چند چیز هست که مشخصه‌های اصلی سواحل تایلند هستند، آب‌های شفاف، شن سفید و قایق‌های بلند که در گوشه گوشه سواحل جا خوش کرده‌اند. مهم نیست که به کدام ساحل تایلند می‌روید، نوشیدنی‌های خنک و رنگارنگ، سوغاتی، انواع ماساژ و انواع غذا در انتظار شما هستند. نیازی به گفتن نیست که تایلند برخی از زیباترین سواحل دنیا را دارد. تایلند یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در جنوب شرقی آسیا است، بیشتر به این خاطر که آب و هوای تایلند بیشتر مواقع سال عالی است. غیر از جزایر شناخته شده‌ای چون پوکت و کو ساموئی، تعداد زیادی جزایر دور افتاده و کمتر شناخته شده هم در تایلند وجود دارد که روز به روز به تعداد بازدیدکنندگانشان افزوده می‌شود.

پنج تا از زیباترین سواحل تایلند

مواجه نشدن با تعداد زیادی گردشگر در سواحل تایلند تقریبا غیر ممکن است، اما اگر کمی از نقاط مشهور دور شوید، فرصتی برای تفریح و کسب آرامش در محیطی خلوت پیدا خواهید کرد. توصیه ما این است: از یکی از صاحبان قایق‌ها بخواهید شما را برای یک روز به یکی از جزیره‌های کم رفت و آمد ببرند. جایی که می‌توانید در آرامش آفتاب بگیرید و در ساحل تفریح کنید؛ و بهتر از همه وقتی حسابی استراحت کردید، قادر خواهید بود به محل اقامت خود برگشته و شبی پر از هیجان و جشن را بگذرانید. از مکان‌های رمانتیک که با غروب‌های آفتابشان شناخته می‌شوند تا مقاصدی با ماجراجویی‌های فوق‌العاده هیجان‌انگیز، لیست پیش رویتان همه آن‌ها را در خود دارد. الان بهترین زمان برای رفتن به تور تایلند است، بانکوک بهتر از همیشه است و هیچ سفری هم بدون گذراندن حداقل چند روز در کنار ساحل کامل نمی‌شود. این هم راهنمای ما از بهترین بهترین‌ها، لیستی که تک تک روزهای تور تایلند شما را پر می‌کند.

مایا بی (Maya Bay)، کو فی فی (Koh Phi Phi)، تایلند

کو فی فی از آن جزایری است که هرگز نباید تماشای آن را از دست بدهید، مخصوصا اگر سفرتان به تایلند قرار است انفرادی و سرشار از هیجان و ماجراجویی باشد. وقتی به این جزیره سفر می‌کنید، حتما سری هم به Maya Bay بزنید. Maya Bay همان جایی است که فیلم ساحل (The Beach) با بازی لئوناردو دی کاپریو در آن فیلمبرداری شده است. این خلیج از سه سمت با صخره‌های غول‌آسا احاطه شده است و حیات زیر آب آن رنگارنگ و بسیار زیبا است.

ساحل Railay، کرابی (Krabi)، تایلند

این ساحل دست نخورده کرابی، یکی از زیباترین مناطق تایلند است. ساحلی که با صخره‌های آهکی احاطه شده و به معنای واقعی چشم‌نواز است. تنها راه دسترسی به این منطقه از طریق قایق است و اقامت در آن حس اقامت در یک جزیره‌ی کاملا خصوصی را به شما خواهد داد. اگر اهل غواصی، صخره‌نوردی و قایق‌رانی هستید، باید بگوییم که این ساحل بهترین انتخاب است. در بخش غربی ساحل، می‌توانید به مغازه‌ها و رستوران‌ها دسترسی داشته باشید و با قایق‌های کوچک به کو فی فی یا پوکت بروید.

ساحل Phra Nang، کرابی، تایلند

ساحل فرانانگ بخشی از شبه جزیره Railay است که از دو سو با دو صخره‌ی بزرگ احاطه شده است. این ساحل کاملا دور افتاده است و برای رسیدن به آن باید با قایق از Ao Nang به این ساحل بیایید. بازدیدکنندگان می‌توانند از کایاک سواری، غارنوردی و صخره‌نوردی در این جزیره لذت ببرند.

Koh Libong، ترنگ (Trang)، تایلند

با وجود زیبایی خیره کننده، ترنگ یکی از مناطق کمتر شناخته شده‌ی تایلند است. این منطقه دارای سواحل گسترده با شن‌های سفید است و در آن می‌توان تعداد زیادی جزیره خالی از سکنه هم پیدا کرد. بزرگترین جزیره‌ی این منطقه، Koh Libong بوده که زیستگاه جمعیت محدودی از پستانداران دریایی در معرض خطر با نام Dugong است. برای تماشای این پستاندار زیبای دریایی از هتل اقامتی خود بخواهید که یک تور قایق‌سواری به آب‌های کم عمق برایتان ترتیب دهد.

کو کرادان (Koh Kradan)، ترنگ (Trang)، تایلند

این ساحل اخیرا توجهات زیادی از سمت مجموعه هتل‌های Sevenseas و Anantara Si Kao دریافت کرده است. توجهاتی که بی دلیل هم نیستند. شفافیت آب به قدری در این منطقه بالا است که می‌توان به راحتی به تماشای ماهی‌ها نشست یا زمانی که جریان آب آهسته‌تر است، روی صخره‌های مرجانی قدم زد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 423

به "پنج تا از زیباترین سواحل تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج تا از زیباترین سواحل تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید