پوستر جالب بلیچر؛ علی دایی را در این تصویر پیدا کنید!

به گزارش تور تایلند، کریستیانو رونالدو در بازی مقدماتی جام جهانی فوتبال، اول سپتامبر مقابل تیم ایرلند با به ثمر رساندن دو گل توانست رکورد علی دایی را بشکند و آقای گل جهان شود. رکورد علی دایی 109 گل در 149 بازی ملی بود.

پوستر جالب بلیچر؛ علی دایی را در این تصویر پیدا کنید!

او پس از شکستن رکورد علی دایی گفت: اصلا نمی دانم چه باید بگویم! در میان تمام رکورد هایی که من در طول پیشرفت شغلی ام شکسته ام و خوشبختانه کم هم نبوده اند، این یکی کاملا خاص است و مطمئنا جزو موفقیت هایی ثبت می شود که مرا واقعا مفتخر می کند. به ثمر رساندن 111 گل برای پرتغال یعنی 111 لحظه مثل آنچه ما امروز [مقابل ایرلند]تجربه کردیم. لحظاتی که نقطه اتصال و موفقیت میلیون ها میلیون پرتغالی در سراسر دنیا است. می ارزد که برای چنین لحظاتی خود را قربانی کرد.

رونالدو درباره علی دایی هم نوشت: او چنان استاندارد ها را در سطح بالایی قرار داده بود که در یک زمانی فکر می کردم هیچوقت نمی توانم رکوردش را بشکنم.

رونالدو علی دایی را شهریار لقب داد و نوشت: تبریک به شهریار برای داشتن چنین کوردی به مدت طولانی و سپاس از او، چون هرزمان به رکوردش نزدیکتر شدم به من احترام زیادی نشان داده.

علی دایی زمانی که تعداد گل های ملی رونالدو به 109 یعنی همپای رکورد او رسید در یک مصاحبه گفت: هر رکوردی بالاخره شکسته می شود و من مطمئن بودم که رکورد من هم بالاخره روزی شکسته خواهد شد و خوشحالم که این اتفاق از طریق رونالدو که از بهترین های فوتبال است افتاد.

پوستر جالب بلیچر از مهم ترین اتفاقات سال 2021 فوتبال دنیا، که در آن به شکستن رکورد علی دایی از طریق رونالدو هم اشاره شده و تصویر علی دایی در بین این پوستر وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2019

به "پوستر جالب بلیچر؛ علی دایی را در این تصویر پیدا کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر جالب بلیچر؛ علی دایی را در این تصویر پیدا کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید