چالش گرندپری با میزبانی تکواندو وان کره جنوبی

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، نخستین دوره چالش گرندپری به میزبانی تکواندو وان کره جنوبی برگزار می گردد. این رقابت ها یک رویداد ابتکاری برای راهیابی تکواندوکاران جوان به عرصه های بین المللی است.

چالش گرندپری با میزبانی تکواندو وان کره جنوبی

مراسم رسمی امضا با حضور دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو، یانگ گپ جانگ رئیس بنیاد ترویج رشته تکواندو، سونگ جا جون دبیرکل مؤسسه تکواندو انجام شد.

نخستین چالش گرندپری G1 است و پیش بینی می گردد 2000 ورزشکار از 30 کشور در 4 وزن المپیکی مردان و زنان در این رقابت ها شرکت نمایند. برای نفرات اول و دوم هر وزن، امتیاز در نظر گرفته خواهد شد که جواز حضور در مرحله اول مسابقات گرندپری 2022 را کسب می نمایند.

دکتر چو رئیس فدراسیون دنیای تکواندو گفت: از میزبانی نخستین چالش گرندپری در تکواندو وان خرسند هستیم. این رویداد فرصت مناسبی برای تکواندوکاران تازه وارد است. استعدادهای زیادی در سراسر دنیا وجود دارد و ما باید اطمینان حاصل کنیم که شرایط مناسبی را برای رشد و رسیدن تکواندوکاران به حداکثر پتانسیل فراهم می گردد.

چالش گرندپری نخستین مسابقه بین المللی است که بعد از رقابت های دنیای 2017 در تکواندو وان برگزار می گردد. مسئولان در حال تدارک محیطی ایمن برای برگزاری رقابت ها همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی کووید 19 هستند.

براساس تقویم فدراسیون دنیای تکواندو، این رقابت ها قرار است 20 تا 25 شهریورماه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1632

به "چالش گرندپری با میزبانی تکواندو وان کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش گرندپری با میزبانی تکواندو وان کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید