چرا به پاتایا سفر کنیم

به گزارش تور تایلند، شهر ساحلی پاتایا شهری با جاذبه‌های فراوان است. سواحل پاتایا، جاذبه‌های تفریحی متعدد، معابدی که معماری منحصربه‌فردی دارند، همه و همه از دلایلی هستند، که گردشگران را به سوی شهر پاتایا می‌کشانند.

چرا به پاتایا سفر کنیم

ساحل Jomtien پاتایا

ساحل جامتین ا مهمترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های تور پاتایا به شمار می‌رود. مهمترین ویژگی این ساحل شن‌های زیبا و آب زلال آن است. باغ‌های گیاه شناسی عالی این ساحل مرکزی برای علاقه‌مندان به گیاهان ساخته شده‌اند.

معبد خانه حقیقت (Sanctuary of Truth)

معابد بودا این بنا فقط از چوب ساخته شده که شما در معماری بیرونی این بنا هیچ گونه مجسمه بزرگ طلایی از بودا که معماری بنا را تحت تاثیر قرار بدهد، مشاهده نخواهید کرد. این بنا با ارتفاع 105 متری به گونه‌ای ساخته شده تا در برابر باد و باران‌های ساحلی مقاومت داشته باشد. تزئین بنا با استفاده از مجسمه‌های چوبی بسیار متنوعی ساخته شده  که به نظر شما شلوغ به نظر می‌آید.

رستوران‌های پاتایا

شهر پاتایا با سواحل زیبا و رویایی و جاذبه‌های مدرن متعدد یکی از بهترین شهرهایی است که هر توریستی می‌تواند به آن سفر کند. رستوران‌های پاتایا یکی از مکان‌هایی هستند، که می‌توانند بر روی کیفیت سفر تاثیر بگذارند. در تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و شناخته شده هستند. 

هتل های پاتایا

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که هر گردشگری را برای سفر به پاتایا ترغیب می‌کند، هتل‌های ارزان پاتایا هستند. هتل‌های پاتایاسنتر، ویستا که نوع معماری آن مدرن می‌باشد و امکانات فوق العاده‌ای دارند، هتل مونتین که 5 دقیقه تا مرکز خرید فستیوال Central Festival فاصله دارد. به جز هتل‌های 5 یا 4 ستاره برای گردشگران اقامتگاه‌های ارزانی  هستند که خدمات خواب و صبحانه یا همان B&B را برای شما ارائه می‌دهند. از جمله آنها می‌توان به ویلاهای زنجیره‌ای A&M، ویلاهای MOONLIGHT، مهمان سرای شاد Happys Guesthouse اشاره نمود.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 269

به "چرا به پاتایا سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به پاتایا سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید