چرا برای سفر به تور تایلند برویم

به گزارش تور تایلند، تایلند سرزمین در جنوب شرقی آسیاست که جذابترین سواحل و جزایر دنیا را در خود جای داده است و هر سال فستیوالهای فراوانی در آن برگزار میگردد، همچنین مردم تایلند از شادترین مردم در جهان به شمار میروند در ضمن تور تایلند از معدوم مقصدهایی است که گردشگران بعد از رفتن با آن دوباره برای سفر به تایلند برنامه ریزی میکنند.

چرا برای سفر به تور تایلند برویم

پرواز های تایلند و بلیط تایلند

از تهران پرواز های مستقیم به مقصد بانکوک به صورت روزانه توسط شرکت هواپیمایی ماهان ایر و شرکت تای ایرویز (هواپیمای ملی تایلند) وجود دارد و معمولا تورهای تایلند با این پرواز انجام میشود. پکیج ها و تورهای پاتایا نیز از همین طریق تنظیم میگردد (فاصله بانکوک تا شهر ساحلی پاتایا حدودا یک ساعت است)، سفر به پوکت و سامویی نیز به این شکل و با ادامه مسیر توسط یک شرکت هواپیمایی تایلند با پروازی حدودا یک ساعته انجام میگردد.

بازدید از کاخ بزرگ بانکوک در تور تایلند

هر کسی که به بانکوک سفر می کند باید از این مکان دیدن کند ، کاخ بزرگ یک جاذبه خیره کننده شهری ست که در سال 1782 به عنوان خانه پادشاه تایلند ساخته شد و به مدت 150 سال از آن روز به عنوان دادگاه سلطنتی ، مقر دولت ، پایگاه وزارت جنگ و حتی ضرابخانه مورد استفاده قرار می گیرد. در مجموعه ی کاخ ، شما چندین ساختمان چشم نواز دیگر پیدا می کنید که با هزینه زیادی به رنگ های طلایی ، صورتی و آبی طراحی و تزئین شده اند . یکی از مهمترین آنها Wat Phra Kaew ( مقبره زمردین بودا ) است که در آن یک مجسمه بودای سبز به مدت 14 قرن محبوب و مورد احترام مردم بوده است.

خرید در بانکوک

برای خرید از مراکز مد روز سری به میدان Siam بزنید . Siam Square Oneیک مال هفت طبقه با به روز ترین مدها و تکنولوژی هاست. بهتر از آن ، مجتمع MBK در 8 طبقه با چیزی در حدود 2.000 مغازه است که به شما امکان یافتن هر آنچه که به دنبالش هستید را می دهد و یا حتی چیزهایی که به دنبال آن نمی گشتید! 

Siam Paragon با 16 سالن سینما ، آکواریوم عظیم ، بهترین غذاها و 250 مغازه بین المللی لباس در کنار باقی اجناس ، انتخاب دیگر شما خواهد بود.

بازار محله چینی ها مملو از مغازه های آنتیک و قدیمی است که هرچیزی ، از قطعات طلا گرفته تا ادویه را پیدا می کنید و در حالی که مشغول چانه زدن هستید حواستان باشد تا دیدن Wat Traimit ( معبد بودای طلایی ) را از دست ندهید.

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

 مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما , مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مرکز خرید استفاده کرده و لذت ببرید.  مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 222

به "چرا برای سفر به تور تایلند برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برای سفر به تور تایلند برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید