ژاوی: آموزشگاه اسپایر دلیل قهرمانی قطر بود

به گزارش تور تایلند، ژاوی با بیان اینکه مطمئن بود قطر قهرمان جام ملت های آسیا می گردد دلیل آن را وجود آموزشگاه اسپایر و پرورش بازیکنان در آن اظهار داشت.

ژاوی: آموزشگاه اسپایر دلیل قهرمانی قطر بود

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، ژآوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا پیش از بازی های پیش بینی کرد که ژاپن و قطر به فینال صعود نمایند و در نهایت قطر قهرمان گردد.

این ستاره السد درباره دلیل پیش بینی عجیب اما درست خود، گفت : من اطمینان داشتم که قطر جام قهرمانی را بالای سر می برد. وقتی قبل از بازی های پیش بینی قهرمانی قطر را کردم برخی به من گفتند که دیوانه شده است و یا از روی تعصب صحبت می نماید اما من به حرف خود اطمینان داشتم چرا که به خوبی تیم قطر را می شناختم.

او ادامه داد: من از نزدیک بازیکنان قطر را می شناختم. در آموزشگاه اسپایر شاهد پیشرفت فوتبال قطر بودم. بر این باور هستم که تاسیس آموزشگاه اسپایر و آموزش بازیکنان در آن دلیل این قهرمانی بود و در نهایت هم این سرمایه گذاری جواب داد و قطر قهرمان شد. پیش بینی می کردم که قطر در ضربات پنالتی و یا با نتیجه یک بر صفر ژاپن را شکست دهد چرا که ژاپن هم تیم بسیار خوب و قوی است اما در نهایت با این نتیجه خوب به سود قطر بازی تمام شد.

ژاوی در خاتمه صحبت های خود، اضافه نمود: گل دوم قطر را که توسط عبدالعزیز حاتم به ثمر رسید بارها نگاه کردم. این گل ثمره سال ها کار و کوشش سانچس در اسپایر است. به نظرم او بهترین مربی مجموعه اسپایر است. تیم قطر بازیکنانی چون اکرم عفیف، عبدالکریم حسن، بسام الراوی، پدرو، طارق سلمان و خوخی را در اختیار دارد که همه آنها می توانند در اروپا بازی نمایند. باید این بازیکنان به خوبی حفظ شوند چرا که آینده فوتبال قطر هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 543

به "ژاوی: آموزشگاه اسپایر دلیل قهرمانی قطر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: آموزشگاه اسپایر دلیل قهرمانی قطر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید