کافه جنگل سرخس (Fern Forest Cafe) چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، در یک خیابان مسکونی کوچکی در شهر قدیمی چیانگ مای کافه ای وجود دارد که جنگل سرخس (Fern Forest Cafe) نام دارد، با تابلویی که در میان شاخ و برگ درختان پنهان شده است، پیدا کردنش در نگاه اول کار آنچنان راحتی نیست و به شما این احساس را القا میکند که در سفرتان پا به یک مکان مخفی‌شده گذاشته‌اید.

کافه جنگل سرخس (Fern Forest Cafe) چیانگ مای

کافه جنگل سرخس (Fern Forest Cafe) چیانگ مای گستره متنوعی از کیک‌های لذیذ را به گردشگران ارائه می‌دهد. این کیک‌ها در سه یخچالی که جلوی کافه قرار دارند به نمایش در آمده‌اند. چند صبحانه و ساندویچ ساده هم در دسترس هستند. بهترینِ کافه البته قهوه‌های بسیار خوش‌طعمش هستند. از انتهای شمالی جاده Singharak مستقیم حرکت کنید و قبل از رسیدن به جاده Ratwithi تابلوی کافه را در سمت چپ خود می‌بینید. این کافه از ساعت 8.30 تا 20.30 باز است، در روزهای میان هفته خلوتتر است، اما آخر هفته‌ها و ساعات پایانی روز شلوغتر می‌شود، ولی با این حال، اتمسفر آرامش را حفظ کرده است.

در نگاه اول کافه جنگل سرخس بیشتر شبیه به یک خانه‌باغ سرسبز است تا یک کافه، تا وقتی که شما چشمتان به کیک‌های لذیذ و بخش فروش نوشیدنی می‌افتد که سابق بر این گاراژ ساختمان بوده است.

در سمت چپ‌تان یک تراس کوچک سقف‌دار وجود دارد که با درختان احاطه شده و تعداد زیادی میز در آن قرار داده اند. بهترین صندلی‌های کافه البته سمت راست، روی بالکن سنگی کافه قرار گرفته‌اند. گیاهان سایه‌های بسیاری را برای میزها و صندلی‌های زیرشان ایجاد می‌کنند. این کافه از آن دست مکان‌هایی است که شما در تور چیانگ مای به احتمال زیاد زمانی بیشتر از آن چیزی که پیش‌بینی کرده بودید در آن سپری خواهید کرد. اینترنت بی‌سیم رایگان در دسترس است؛ برای دریافت رمز از کارکنان خودمانی کافه درخواست کنید، البته توجه داشته باشید که انگلیسی آن‌ها آنچنان خوب نیست. در این کافه کلی کتاب و مجله هم برای خواندن وجود دارد.

مسافران تور تایلند برای قهوه‌های عالی و کیک‌های خوشمزه و همچنین باغ بسیار زیبایش به این کافه می‌آیند. با سه یخچالی که با کلی خوراکی خوشمزه پر شده‌اند، انتخاب برایتان سخت خواهد بود. مسافران تور چیانگ مای از کیک هویج کافه بیشتر خوششان آمده است، اما شما نان ساده اما خوشمزه موز و گردو (80 بات) و نان تست دارچینی که با بستنی سرو می‌شود را فراموش نکنید. برای یک خوراکی تلخ و خوشمزه به سراغ کیک شکلاتی و تمشک هم بروید. همراه با یک چای خوش‌عطر ترکیب منحصر به فردی خواهد شد.

با اینکه کیک‌ها اصلی‌ترین خوراکی‌های کافه هستند، اما گزینه‌های خوبی از ساندویچ‌ها هم در دسترس هستند. منوی نوشیدنی هم پر از گزینه‌های شیرین و عالی است:  شکلات داغ، چای یخی میوه‌ای و آبمیوه‌های تازه. ولی کافه به قهوه‌هایش افتخار می‌کند. دانه‌ها توسط صاحب کافه در منطقه Doi Saket کشت می‌شوند. کافه جنگل سرخس از آن دست مکان‌هایی است که در تور تایلند شما را از شلوغی شهر نجات داده و به مکانی آرامش‌بخش هدایت می‌کند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 276

به "کافه جنگل سرخس (Fern Forest Cafe) چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه جنگل سرخس (Fern Forest Cafe) چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید