معرفی کافه لانه پرنده (Birds Nest Cafe) چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، حتما عاشق کافه کوچک و جمع و جور لانه پرنده (Bird's Nest Cafe) چیانگ مای می‌شوید، این کافه در منطقه آرام و بی سر و صدای شهر قدیمی چیانگ مای قرار گرفته است و غذاهای ارگانیک لذیذ به گردشگران تور تایلند ارائه می‌دهد. این کافه بیشتر مواد اولیه را از مزرعه های محلی تهیه مینماید و به سنتهای قدیم پایبند مانده است و حتی دکوراسیونی محلی را انتخاب نموده است که الهام گرفته از طبیعت است.

معرفی کافه لانه پرنده (Birds Nest Cafe) چیانگ مای

کافه لانه پرنده از ساعت 9.30 تا 20 هر روز پذیرای مهمانان است. کافه در یک خیابان خلوت واقع شده اما پیدا کردنش آنچنان هم کار دشواری نیست. این کافه بعد از Wat Phra Singh و نزدیک به دروازه Suan Dok قرار گرفته است. کافه لانه پرنده در نیمه‌های خیابان و روبه‌روی یک معبد کوچک قرار گرفته است.

رفتن به کافه لانه پرنده در تور چیانگ مای همچون سر زدن به یک کافه یا رستوران نبوده و بیشتر مانند دعوت شدن به اتاق پذیرایی یک میزبان مهمان‌نواز می‌باشد.

در کافه لانه پرنده فضا برای نشستن و کسب آرامش فراوان است. اتاق جلویی، مجموعه‌ای از مبل‌ها و صندلی‌های راحتی داشته، در حالی که بالای پله‌ها شما می‌توانید روی تخت‌ها فضای راحت‌تری را پیدا کنید. در پایین پله‌ها، وجود تعداد زیادی پنجره به باد خنک اجازه می‌دهد در فضای داخل جریان پیدا کند. در این کافه کتاب برای خواندن وجود دارد و اگر حوصله داشته باشید می‌توانید یکی از مهمانان را به یک مسابقه شطرنج دعوت نمایید.

با این که به نظر می‌آید کافه پرنده به بهترین شکل ممکن از دنیای مدرن جدا شده باشد، با این حال شما همچنان می‌توانید از اینترنت بی‌سیم رایگان آن ببرید. بیشتر اوقات کافه لانه پرنده بی‌نهایت آرام و ساکت است، اما برخی مواقع با برگزاری اجراهای زنده موسیقی، شب‌های تماشای فیلم و شب‌هایی با غذاهای خاص، شور و هیجان بیشتری را به مسافران تور تایلند انتقال می‌دهد.

همچون رستوران های دیگر که استفاده از محصولات محلی را جدی می‌گیرد، منوی کافه لانه پرنده نیز بر اساس فصل‌ها پیش می‌رود و تمرکزش بر چیزهایی است که در آن سال به وفور یافت می‌شوند. یکی از بهترین خوراکی‌هایی که برای صبحانه می‌توانید امتحان کنید پوره برنج قهوه‌ای با شیر نارگیل، موز خشک‌شده و کمی عسل میباشد. شاید ظاهر آن جذاب نباشد! اما بسیار خوشمزه است.

اگر در طول روز به کافه بروید، با گستره متنوعی از سالادها، سوپ‌ها و ساندویچ‌ها روبه‌رو خواهید شد. یک از محبوب‌ترین خوراکی‌های این رستوران در بین مسافران تور تایلند، سالاد کدو حلوایی و هویج گرم است که با پنیر فتا سرو می‌شود. اگر دوست دارید غذاهای تایلندی را امتحان کنید چند انتخاب دارید. اگر دسر دوست هستید کیک‌های شکلاتی کافه را حتما امتحان کنید. کافه لانه پرنده قهوه‌های خوش‌طعم چیانگ مای را ارائه می‌دهد و مشتریان ثابتش عاشق اسموتی‌های خوشمزه آن هستند.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 280

به "معرفی کافه لانه پرنده (Birds Nest Cafe) چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کافه لانه پرنده (Birds Nest Cafe) چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید