کافه پرنده آزاد (Free Bird Cafe) چیانگ مای

به گزارش تور تایلند، کافه پرنده آزاد (Free Bird Cafe) یک کافه خوشرنگ و نگار، بیرون خندق شهر چیانگ مای است. منوی این رستوران گسترده است و مخلوطی از غذاهای تایلندی، برمه‌ای و غربی را شامل می‌شود. در این کافه قهوه و اسموتی‌های میوه‌ای هم ارائه می‌گردد. تمام غذاهای این کافه از مواد اولیه‌ی تازه‌ای که از فروشندگان و تولیدکنندگان محلی تامین می‌شوند تهیه می‌گردد.

کافه پرنده آزاد (Free Bird Cafe) چیانگ مای

پرنده آزاد چیانگ مای بیشتر از یک کافه معمولی است. این کافه در حقیقت بخشی از خانه آزادی تایلند است: این موسسه اجتماعی به مهاجران و پناه‌جویان برمه‌ای مهارت زندگی، زبان انگلیسی و امکانات تحصیلی ارائه می‌نماید. تمام درآمدهای به دست آمده از کافه پرنده آزاد به سازمان خانه آزادی تایلند می‌رسد. این سازمان تلاش می‌کند برای این مهاجران و پناهجویان زندگی بهتری فراهم نماید.

در کافه پرنده آزاد می‌توانید از خوردن غذاهایی مانند سالاد برگ چای برمه‌ای (60 بات)، اسموتی موز، شکلات و کره بادام زمینی (80 بات) و یک وعده پر حجم از خائو سوی (100 بات) لذت ببرید.

برای رفتن به این کافه در تور چیانگ مای باید ساعات ابتدایی روز را انتخاب کنید، چرا که کافه ساعت 5 بعدازظهر بسته می‌شود. این کافه روزهای یکشنبه و دوشنبه بسته است.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 277

به "کافه پرنده آزاد (Free Bird Cafe) چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه پرنده آزاد (Free Bird Cafe) چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید