گروه خودروسازی اوپل نخستین خودرو تمام الکتریکی ویژه رالی دنیا را طراحی کرد

به گزارش تور تایلند، گروه خودروساز آلمانی اوپل تصاویری از نخستین خودرو تمام الکتریکی ویژه رالی در دنیا را رونمایی کرد. این خودرو برای شرکت در مسابقات رالی در رشته خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

گروه خودروسازی اوپل نخستین خودرو تمام الکتریکی ویژه رالی دنیا را طراحی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این خودرو که کورسا-ای نامیده شده است، یکی از محبوب ترین مدل های الکتریکی اوپل است.

نسخه اتومبیل رالی کورسا ای دارای بدنه ای سبک ، بدنه ای یکپارچه و محافظ حرفه ای برای موتور و گیربکس است. افزون بر این دارای یک دستگاه آتش نشانی برقی ، رهاسازی سریع برای هود و هاچ بک و قابلیت ترمز احیا نماینده برای افزایش ایمنی است.

شرکت اوپل میخواهد 15 اتومبیل رالی مخصوصاً برای سالهای 2020 تا 2021 طراحی کند. این خودروها عمدتا با هدف شرکت در مسابقات طراحی می شوند و قرار است در جام اوپل ویژه خودروهای الکتریکی شرکت نمایند. بر این اساس، اوپل در حال حاضر میخواهد مدل های بیشتری را از جمله آنچه نخستین خودرو هیبریدی پلاگین شرکت نامیده می گردد فراوری کند. مایکل لوشللر ، مدیرعامل اوپل ، در بیانیه ای گفت: گروه خودروسازی اوپل میخواهد تا سال 2024 نسخه ای الکتریکی از تمام مدل های اتومبیل خود را داشته باشد.

طبق گفته این خودروساز ، کورسا یکی از محبوب ترین مدل های اوپل است و بیش از 13.6 میلیون دستگاه ازاوپل کورسا فراوری شده است. این خودرو 136 اسب بخار قدرت دارد و دارای برد 330 کیلومتر یا 205 مایل است. همچنین دارای زمان صفر تا 62 مایل در ساعت 8.1 ثانیه است.

این خودرو دارای سه برد رانندگی است: معمولی ، اکو و اسپرت. برد اسپرت باعث افزایش پاسخگویی و پویایی رانندگی می گردد در حالی که کمی از محدوده رانندگی کم می گردد. این خودرو شامل بدنه ای سبک تر است. جام اوپل از تابستان سال 2020 شروع می گردد و حدود 10 دوره مقدماتی تا سال 2021 برای فصل فوق العاده برگزار می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 760

به "گروه خودروسازی اوپل نخستین خودرو تمام الکتریکی ویژه رالی دنیا را طراحی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه خودروسازی اوپل نخستین خودرو تمام الکتریکی ویژه رالی دنیا را طراحی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید